سلام پزشک اومای عزیز و مامانای مهربون میشه لطفا سونوی nt منو نگاه کنید خیلی نگران هستم البته آزمایش سلفری دادم ولی جوابش هنوز نیومده
0
1401/09/27
سوال کننده

0
1401/09/27
سوال کننده

0
1401/09/27
ghazal .
nt من ۲.۷ بود نگران نباش جواب سلفری سالم میاد اونقدری بالا نیست
0
1401/09/27
سوال کننده
خداروشکر ک مشکلی نداری عزیزم،توکل به خدا برای منم سالم باشه، تو گوگل ک سرچ میکنی واقعا آدمو میترسونه
0
1401/09/27
ghazal .
نه عزیزم اصلا نترس مطمئن باش سالمه من یک ماه الکی استرس کشیدم تا جواب سلفریم اومد
0
1401/09/27
سوال کننده
خداروشکر،ان شاءالله برای منم سالم باشه
0
1401/09/27
نسیم م
ان تی من ۲/۶ بود، پسرم کنارم خوابه
0
1401/09/27
نسیم م
صحیح و سلامته
0
1401/09/27
نسیم م
انشاالله
0
1401/09/27
سوال کننده
خداروشکر عزیزم خدا برات حفظش کنه ،ان شاءالله برای منم سالم باشه
0
1401/09/27
z kh
ان ای من ۲/۵ بود سلفری دادم سالم بود
نگران نباش زیاد بالا نیست
نگران نباش زیاد بالا نیست
0
1401/09/27
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا کوچولوت رو برات حفظ کنه
0
1401/09/27
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
اسپرین میخوری؟ یا امپول انوکسا تزریق میکنی؟
0
1401/09/27
سوال کننده
قرص آسپرین دکتر نوشته شبی دوتا،نمیدونم اصلا خوبه آسپرین یا نه،ولی فعلا مجبورم بخورم
0
1401/09/27
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
منم مقاومت شریان رحمی داشتم
تا ۲۲هفتع هر شب دوتا خوردم بعدش گاهی دوتا گاهی یکی تا ۳۶هفته فک کنم
حتما بخور مطمعن باش ب نفعته
تا ۲۲هفتع هر شب دوتا خوردم بعدش گاهی دوتا گاهی یکی تا ۳۶هفته فک کنم
حتما بخور مطمعن باش ب نفعته
0
1401/09/27
سوال کننده
اره حتما میخورم،فقط خدا کنه درست بشه و مشکلم رفع بشه،آلان هم برای nt نگرانم هم شریان های رحمی،توکل به خدا کردم،به نظرتون چی بخورم چی نخورم؟؟
0
1401/09/27
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
مایعات بخور تا جایی ک دکترت اجازه بده تحرک داشته باش
کاهو هم خون رو رقیق میکنه
استرسم دور کن از خودت
کاهو هم خون رو رقیق میکنه
استرسم دور کن از خودت
0
1401/09/27
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
من گذروندم توهم ب سلامتی میگذرونی
0
1401/09/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزجانم
گل من غربالگری مرحله اول انجام نشده؟ مستقیم سل فری دی ان ای انجام داوید؟
گل من غربالگری مرحله اول انجام نشده؟ مستقیم سل فری دی ان ای انجام داوید؟
1
1401/09/28
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف کردی
0
1401/09/28
سوال کننده
سلام پزشک عزیز،فقط سونو غربالگری مرحله اول انجام دادم بعد گفتن همین امروز برو سلفری بده
0
1401/09/28
پزشک اوما
متوجه شدم عزیزم نگران نباشید ان تی خیلی هم بالا نبوده انشالله نتیجه سل فری دی ان ای منفی میشود به خدا توکل داشته باشید. بابت مقاومت شریان رحمی به مصرف آسپرین ادامه دهید، نمک را به صفر برسانید و مایعات بیشتر بخورید 🌸
0
1401/09/28
سوال کننده
ممنونم دکتر جان لطف کردید،به نظرتون دلیل مقاومت شریان های رحمی میتونه از خیارشور فراوانی باشه ک در دوماهه اول خوردم؟؟البته به دلیل ویار شدید خیلی خیلی خوردم،و اینکه چه غذاهایی بخورم؟؟
0
1401/09/28
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، خیر ارتباطی با این مساله ندارد ولی بعد این اصلا نخورید و نمک کامل از غذاها حذف گردد یعنی چه در تهیه غذا چه جدا از آن نمک نخورید، فست فودها چون نمک زیادی دارند مصرف نکنید، مایعات بیشتر بخورید همین کفایت دارد میتوانید تغذیه معمول خود را با رعایت این نکات داشته باشید
1
1401/09/28
سوال کننده
خیلی ازتون ممنونم لطف کردید
1
1401/09/28
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، زنده باشید 💕💕
0
1401/09/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|27_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



824

