سلام دکتر جان .یه سوال داشتم .دکترم به من گفته احتمال زایمان زود رس دارم با اینکه سرکلاژ هم هستم .دهانه رحمم ۲۷ .طول سرویکسم تا سرکلاژ ۱۳ هست .قراره دو هفته دیگه آمپول ریه همون بتامتازون رو بزنم .خواستم بدونم اگه ب فرض مثال بچم تا هفته های بالاتر بمونه این آمپول برای جنین مشکل ایجاد نمیکنه؟،
0
1401/09/27
Azi 💖 ...
ن هیچ مشکلی پیش نمیاد عزیزم
2
1401/09/27
Azi 💖 ...
منم ۳۲ هفته ۶ تا امپول ریه زدن برام
بچم روز سوم هفته ۴۰ به دنیا اومد صحیح و سالم
بچم روز سوم هفته ۴۰ به دنیا اومد صحیح و سالم
0
1401/09/27
سوال کننده
خداروشکر عزیزم .خیلی استرس گرفتم .دکتر گفته میخوابی زیر باسنت بالشت بزار
0
1401/09/27
سوال کننده
استراحتمم نسبیه
1
1401/09/27
Azi 💖 ...
نگران نباش عزبزم
استراحت کن انشالله ب موقعش ب دنیا بیاد
استراحت کن انشالله ب موقعش ب دنیا بیاد
0
1401/09/27
سوال کننده
انشالله مرسی عزیزم❤️
0
1401/09/27
ریحانه گل
همه ۶ تا ۶ تا آمپول زدن من نمی دونم چرا دکترم یدونه این هفته داد یدونه هفته بعد ... نگرانم
0
1401/09/27
مریم مامان مهرسام🫀 ❤
دیابت نداری؟
0
1401/09/27
سوال کننده
برای من ۳ وعده س هر ۲۴ ساعت یکبار
0
1401/09/27
سوال کننده
به من گفت مواظب باش قند و ممکنه ببره بالا چیز شیرین اصلا نخور
0
1401/09/27
سوال کننده
دو هفته دیگه تازه باید بزنم
1
1401/09/27
Sahar R
اصلا نگران نباش من 6 تا زدم دوتا 32 هفته 2 تا 34
1
1401/09/27
Sahar R
ولی از 6 تا بیشتر بزنی خون بند ناف نمیتونی زخیره کنی واسه همین من دیگه نزدم دیدم هفتم بالا رفته 38 هفته هم زایمان کردم
0
1401/09/27
ریحانه گل
من یه آزمایشگاه دیابت و تیروئید دادم جواب تیروییدش اشتباه بود وقتی جای دیگه تکرار کردم دیگه قند و دوباره نگرفتم . نمیدونم حالا اون درست بود یا نه
0
1401/09/27
سوال کننده
میگن حرکات جنین بعد آمپول کم میشه درسته؟؟
0
1401/09/27
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
بتامتازون هیچ مشکلی برای دلبندتان ایجاد نمیکند حتما تزریق کنید ، استراحت رو به مطلق داشته باشید و کار خانه نکنید 🌹
بتامتازون هیچ مشکلی برای دلبندتان ایجاد نمیکند حتما تزریق کنید ، استراحت رو به مطلق داشته باشید و کار خانه نکنید 🌹
0
1401/09/27
باران مامان رزا hadavand
سلام عزیزم منم شنیده بودم کم میشه ولی برای من اصلا کم نشد حرکاتش برای بعضیا کم میشه حرکت بچه برا بعضیا نمیشه
0
1401/09/27
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز.تا چند روز باید بعد آمپول استراحت مطلق داشته باشم؟من الانشم جایی نمیرم فقط استراحتم نسبیه در حد دستشویی و یه کوچولو آشپزی .
0
1401/09/27
سوال کننده
سلام گلم .شما هم سرکلاژ شدی؟
1
1401/09/28
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، استراحت مطلق را بابت بحث طول سرویکس گفتم آشپزی متوقف گردد و فعلا کارهای خانه را به دیگران واگذار کنيد، در حد همان استفاده از سرویس بهداشتی فعالیت کنید 🌹
0
1401/09/28
سوال کننده
آهان چشم .اخه کسیو ندارم فقط ی آشپزی کوچولو میکردم اونم ۳ روز ۳ روز .
چشم ازین به بعد بیشتر حواسم هست 🥺
چشم ازین به بعد بیشتر حواسم هست 🥺
1
1401/09/28
Sahar R
اره عزیزم تا دو روز نینی رو خوابالود میکنه اصلا نترس
0
1401/09/28
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1401/09/28
پزشک اوما
عزیزم ❤️چشم هاتون بی بلا باشند اگر بتوانند برایتان غذا بیاورند بسیار هم عالی است، اگر نه به صورت نشسته همان چند روز چند روز تهیه کنید ولی استراحت مطلق قطعا برای شما بهتر است
1
1401/09/28
سوال کننده
چشم .ممنونم🌹🌹❤️
1
1401/09/28
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من ، زنده باشید ❤️❤️
1
1401/09/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|153_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



556

