سلام پسرمنم سرفه میکنه خلط دار دکتربردم گفت سرمانخورده
چون برای پسرمن نزد تا بهترشد
همین دیگه دکتر منم دارو نداد
باشه پس وایسم تا بهتر بشه
اینجورکه میبینم مال منم یه هفته دیرتر میفته
دختر منم دقیقا مثل پسر شماس البته چند روزه که یهو امروز حالش بد شد از دهن ودماغ شیربا خلط اورد بالا بردم دکتر شربت آزیرومایسون داد با اسپری بینی
خانم دکتر الانمدیدم از بینیش اب میاد
واسه پسر من واکسن زد گفت اگه تب داشته باشه خطرناک هست
سلام مامان جان
وقتتون بخیر نازنینم 💜
معمولا اگر تب وجود نداشته باشد نیازی به تاخیر در زمان تزریق واکسن نیست به خانه بهداشت مراجعه کنید شرایط از نزدیک کنترل گردد و تصمیم گیری انجام شود، برای بهبود شرایط فعلی نیز پلارژین بدهید و. اگر بهتر نشد مراجعه کنید ❤️
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️