سلام خدمت پزشک اوما و دوستان من از دیشب حالت گرفتگی قسمت پایین شکم و تیر کشیدن قسمت رحم مثانه دارم همش هم احساس میکنم که دستشویی دارم گاهی وقتا احساس فشار دارم آیا اینا مربوط به درد زایمان میشه خطرناکه یا نه نیاز هست برم بیمارستان وقتی بچه پایین شکمم حرکت میکنه یکم دردم میگیره احساس میکنم حرکات بچه ام امروز مثل همیشه نیست
1
1401/09/26
nahal ۰
منم چن روزه دقیقا همین علائم رو دارم.چن روزه ک پایین شکم دقیقا بالای خط ناحیه تناسلی درد و گرفتگی دارم. احساس میکنم دسشویی دارم ولی میرم هیچی نمیاد یا خیلی کم پایین کمرمم درد میکنه
0
1401/09/26
سوال کننده
من میترسم میگم نکنه درد زایمان باشه وقتی میایستم یا میشینم بیشتره
0
1401/09/26
nahal ۰
ان شاالله ک درد زایمان نباشه.دقیقا منم وقتی از جام بلند میشم یا راه میرم بیشتره
0
1401/09/26
سوال کننده
انشاالله
0
1401/09/26
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
برای یافتن علت اول همبن امشبربه بیمارستان مراجعه کنید تست nst و چک انقباض انجام شود اگر رد شد آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام گردد 🌹
برای یافتن علت اول همبن امشبربه بیمارستان مراجعه کنید تست nst و چک انقباض انجام شود اگر رد شد آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام گردد 🌹
0
1401/09/26
سوال کننده
خانم دکتر فقط اولی که میخوام بشینم یا دراز بکشم درد میگیره دیگه خوب میشم تا دوباره بخوام بلند شم
0
1401/09/26
سوال کننده
الان یکم درد کمتر شده حرکات بچه ام تو یک ساعت بیشتر پنج شش حرکت داره فردا قراره برم دکتر باز نیاز هست امشب برم بیمارستان
0
1401/09/26
پزشک اوما
عزیزم بنابراین فردا ویزیت معمول خودتان را انجام دهید دردی که حین تغییر موقعیت صرفا احساس میشود جای نگرانی ندارد 🌹
1
1401/09/27
سوال کننده
خیلی ممنون ❤️
1
1401/09/27
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 🌷🌷
0
1401/09/27
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



355

