خدایا چرا دکترا اینقدر بد خط هستن ؟؟
خخخ اره من که خودم هیچ سر در نیاوردم
فقط سفیکسیمو تونستم بخونم
سلام مامان جان
اجازه دهید با همکار داروسازمان مشورت کنم چون خوانا نیست
اگر داروها را گرفته اند عکسشان را. ارسال کنید
سلام مامان جان
1. شربت نیوتادین هر ۱۲ ساعت یک قاشق مرباخوری
2. سفکسیم هر ۱۲ ساعت یک قاشق مرباخوری
3. گایافنزین هر ۸ ساعت یک قاشق مرباخوری
4. کوریزان هر ۸ ساعت یک قاشق مرباخوری
5. قطره رینوفولتین هر ۸ ساعت یک قطره در بینی استفاده شود 🌹
بابت تاخیر پيش آمده نیز عذرخواهي میکنم متاسفانه پاسخ از سمت همکار داروسازمان زمان برد ❤️
ممنونم دکتر عزیزم فدات شم خیلی زحمت افتادی
عزیزدلم هستید ، نفرمایید و الهی که همیشه زنده باشید ❤️❤️