سلام دکتر جان
دخترم ۴۸ روزه ست تا الان ۳بار روی کتفش جوش چرکی زده دلیلش چی میتونه باشه؟ ممکنه بخاطر این باشه که رفلاکس داره وقتی بالا میاره میریزه روی گردن و کتفش؟ و اینکه اشکالی داره خالیش کرد؟عکسشو براتون ارسال می کنم
ممنون میشم زودتر جوابمو بدین🙏💐
پرسش (1401/09/25):
جوش چرکی بدن نوزاد
2227
21
1401/09/25
سوال کننده
0
1401/09/25
سوال کننده

0
1401/09/25
bahar 🌺
عزیزم جای واکسن نیست؟
0
1401/09/25
هستی سادات رضوی
خالیش نکن اصلا دست نزن جوش پخش میشه خودش هوب میشه
0
1401/09/25
bahar 🌺
اگه جای واکسنشه دستش نزنید خودش خوب نیشه
0
1401/09/25
سوال کننده
نه هنوز واکسن ۲ماهگی نزده
1
1401/09/25
bahar 🌺
نه واکسن که تو بیمارستان زدند جاش چرکی میشه و خودبه خود خوب میشه
1
1401/09/25
سارا مامان نی نی ها
اوخ اوخ چقد سفیده ماشالله
0
1401/09/26
🌼پینار 🌼
آخه واکسن اینقدر عقب نمیزنن
0
1401/09/26
🌼پینار 🌼
تو بازو میزنن
0
1401/09/26
معصومه جلالی
هر۳مرتبه هم همین جوش ،چرکی شده؟
0
1401/09/26
معصومه جلالی
والله توایران هیچی بعید نیست😔
0
1401/09/26
سوال کننده
نمی دونم والا
0
1401/09/26
سوال کننده
آره منم همین و میگم
0
1401/09/26
سوال کننده
آره عزیزم
دفعه اول بردیمش حمام وقتی لباساشو پوشیدم متوجه شدم خالی شده
دفعه دوم هم یه کوچولو فشار دادم خالی شد🫣 دوباره زده
دفعه اول بردیمش حمام وقتی لباساشو پوشیدم متوجه شدم خالی شده
دفعه دوم هم یه کوچولو فشار دادم خالی شد🫣 دوباره زده
0
1401/09/26
سوال کننده
شاید هم جوش نیست و واقعا جای واکسن باشه اما انقدر بالا آخه
0
1401/09/26
معصومه جلالی
پس جای واکس هست
چون پسرمنم ۲بار خالی شد
چون پسرمنم ۲بار خالی شد
1
1401/09/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
این احتمال دارد که جای واکسن باشد اگرچه کمی برای واکسن عقب است اما خب بیشتر از هر چیز به واکنش محل واکسن شباهت دارد، در هر حال هرچه که هست، چه جوش، چه محل واکسن نباید دستکاری کنید و فقط اگر میزان چرک و عفونت زیاد بود، در حین استحمام دلبندتان آن را به آرامی فشرده و محتویات را تخلیه کنید، سپس بعد از استحمام با پنبه اغشته به الکل روی ناحیه را تمیز کرده و اجازه دهید تا خشک شود. اگر فرزندتان تب، بی حالی و بی اشتهایی ندارد ، مشکلی نیست اما هرگاه احساس کردید که دلبندتان تب کرده و یا بی حال و بی اشتها شده است و یا ناحیه جوش به شکل غیر طبیعی دچار تورم و چرک شبیه به یک آبسه چرکی شده، حتماً باید برای دریافت داروهای آنتی بیوتیکی مانند شربت سفالکسین به متخصص اطفال مراجعه کنید. ارتباطی با هم با رفلاکس ندارد 🌷
این احتمال دارد که جای واکسن باشد اگرچه کمی برای واکسن عقب است اما خب بیشتر از هر چیز به واکنش محل واکسن شباهت دارد، در هر حال هرچه که هست، چه جوش، چه محل واکسن نباید دستکاری کنید و فقط اگر میزان چرک و عفونت زیاد بود، در حین استحمام دلبندتان آن را به آرامی فشرده و محتویات را تخلیه کنید، سپس بعد از استحمام با پنبه اغشته به الکل روی ناحیه را تمیز کرده و اجازه دهید تا خشک شود. اگر فرزندتان تب، بی حالی و بی اشتهایی ندارد ، مشکلی نیست اما هرگاه احساس کردید که دلبندتان تب کرده و یا بی حال و بی اشتها شده است و یا ناحیه جوش به شکل غیر طبیعی دچار تورم و چرک شبیه به یک آبسه چرکی شده، حتماً باید برای دریافت داروهای آنتی بیوتیکی مانند شربت سفالکسین به متخصص اطفال مراجعه کنید. ارتباطی با هم با رفلاکس ندارد 🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




