سلام من امروز نمیدونم چرا کمی درد شبیه در پریودیهام داشتم در همون قسمت پای دل و پایین کم و پهلوی راستم، درد پشتم مثل وقتیمه امپولهای شیری رنگ میزنن در اونحد عضله هام گرفت، دوتا حاملگی قبلیم همچین چیزی رو حس نکردم برای همین واسم سواله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



422
1401/09/25


