دخترم بیرون ک میبریمش دستمون رو نمیگیره اگرم بخواد بره ی طرفی دسشو بگیریم ک نره خودشو ول میکنع رو زمین یا میشینه دست میذاره رو زمین
بیرون کلا حرفم گوش نمیده واقعا کلافمون کرده بچه های شما هم اینجوری هستن ؟ باید چیکارش کنم
پرسش (1401/09/25):
دخترم خیلی بیرون نا آرومه ی لحظه بیایید
574
24
1401/09/25
سوال کننده
0
1401/09/25
سارا 🤗🤗
دختر منم دوست داره خودش بره منم بهش گفتم خیابون ماشین میاد موتور میاد
خدا رو شکرم از صدای موتور میترسه 🤭
بعد بهش گفتم که فقط اجازه داری توی پیاده رو خودت بری البته جاهای خلوت جای شلوغ یا کالسکه میشینه یا بغلش میکنیم
خدا رو شکرم از صدای موتور میترسه 🤭
بعد بهش گفتم که فقط اجازه داری توی پیاده رو خودت بری البته جاهای خلوت جای شلوغ یا کالسکه میشینه یا بغلش میکنیم
1
1401/09/25
سارا 🤗🤗
اینم بگم که دختر منم سن دختر شما بود چون درکی از محیط بیرون نداشت همه کارهای دختر شما رو میکرد
چونکه تازه هم راه افتادن و بیرونم جذابه دوست دارن که خودشون برن .....
چونکه تازه هم راه افتادن و بیرونم جذابه دوست دارن که خودشون برن .....
1
1401/09/25
سوال کننده
خدا کنه زودتر بزرگ تر بشه عاقل بشه دیوونمون کرده
1
1401/09/25
سوال کننده
بیرونو میکنه زهر مار
0
1401/09/25
سارا 🤗🤗
بهترین کار اینه داخل کالسکه بزاریدش
البته اونموقع دختر من خیلی داخل کالسکه گریه میکرد منم بهش یا خوراکی میدادم یه وقتا هم که خوراکی نتیجه نداشت گریه میکرد بعد خودش اروم میشد میدید ما عکس العملی نشون نمیدیم
البته اونموقع دختر من خیلی داخل کالسکه گریه میکرد منم بهش یا خوراکی میدادم یه وقتا هم که خوراکی نتیجه نداشت گریه میکرد بعد خودش اروم میشد میدید ما عکس العملی نشون نمیدیم
1
1401/09/25
سارا 🤗🤗
بزرگتر میشن واقعا کارهاشون خطرناک تره 😶
کاش همون نوزاد میموندن🤭
کاش همون نوزاد میموندن🤭
1
1401/09/25
سوال کننده
داخل کالسکه اصلا نمیشینه
1
1401/09/25
Mary Banan
سلام اگه بتونین با زبون بچگونه خودتون بهش بگین مامان میترسم بیفتم یا از ماشین میترسم، نمیدونم هرچیزی شبیه به این حرف که متوجه میشه، 😅دستمو بگیر، ی کم هم نمایش بازی کنید، کم کم اون خودش پیشقدم میشه، من دوتا بجه هام با این روش بزرگ کردم،
0
1401/09/25
سارا 🤗🤗
گفتم گلم دختر منم نمیشست ولی بخاطر امنیت خودش زیاد به گریه هاش توجهی نداشتم
با خوراکی اسباب بازی توجهش رو جلب کنید
یه وقتایی هم همسرم میگفت گناه داره کالسکه نیار بغلش میکنم بعد شیفتی بغل میشد 😂😂
وقتی هم جفتمون خسته میشدیم میزاشتیم خودش بره
بهش میگفتم دست مامان و بگیر نیوفته
حتی الانم یه وقتایی میگم
دستم منو بگیر مواظبم باش
با خوراکی اسباب بازی توجهش رو جلب کنید
یه وقتایی هم همسرم میگفت گناه داره کالسکه نیار بغلش میکنم بعد شیفتی بغل میشد 😂😂
وقتی هم جفتمون خسته میشدیم میزاشتیم خودش بره
بهش میگفتم دست مامان و بگیر نیوفته
حتی الانم یه وقتایی میگم
دستم منو بگیر مواظبم باش
0
1401/09/25
سارا 🤗🤗
اینم من امتحان کردم جواب میده
0
1401/09/25
Zahra Nik
عزبزم تا ۳ سال بچه درکی از خطر نداره مگر اینکه تجربه کرده باشه ، مثلا به ظرف داغ دست زده باشه یا با یه کاری دردش اومده باشه. بچه شما هیچ درکی از خطرات خیابون نداره.
باید از نوزادی بچه رو داخل کالسکه گذاشت تا عادت کنه. من تو خونه میذاشتم روزی چند بار .الان گاهی اوقات بازم بهونه میگیره یا گریه میکنه. با خوراکی یا شیشه شیر (آب میریزم) سرگرم میشه.البته اگه سیت روبه مادر بشه خیلی بهتره
باید از نوزادی بچه رو داخل کالسکه گذاشت تا عادت کنه. من تو خونه میذاشتم روزی چند بار .الان گاهی اوقات بازم بهونه میگیره یا گریه میکنه. با خوراکی یا شیشه شیر (آب میریزم) سرگرم میشه.البته اگه سیت روبه مادر بشه خیلی بهتره
0
1401/09/25
سوال کننده
از نوزادی میذاشتم نمینشست هرکاری میکردیم
بعد ک بزرگترم شد بلند میشد می ایستاد
بعد ک بزرگترم شد بلند میشد می ایستاد
0
1401/09/25
سوال کننده
اصلا بیرون انگار کر میشه کلا هیچ حرفیم روگوش نمیده
البته اینم بگم دیر ب دیر میبریمش هفته ای یبار نمیدونم شاید بخاطر اینه...
البته اینم بگم دیر ب دیر میبریمش هفته ای یبار نمیدونم شاید بخاطر اینه...
1
1401/09/25
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
واویلا دقیقا پسرمن دیوونه مون میکنه بیرون
1
1401/09/25
آوا جون ...
من یه جا خوندم بچه یه سالش شد هر روز ببرین بیرون یه ۱۰ دقه مثلا تو کوچه قدم بزنه انرژیش تخلیه بشه کمتر اذیت کنه
شمام هر روز ببر عادت کنه
شمام هر روز ببر عادت کنه
0
1401/09/26
سوال کننده
باباش اکثرا نیسش خودمم واقعا سختمه کنترلش کنم همش باید بدوعم دنبالص
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




