سلام به دکتر و اومایی های عزیز
دکتر جان برای نفخ چه کاری میشه انجام داد؟ یبوست رو با خوردن انجیر و آلو خیس خورده و چیزهایی از این قبیل تقریبا کنترل میکنم ولی برای نفخ راهکاری ندارم
گاهی انقدر نفخ دارم که باعث ورم شدید معده و سفت شدن شکمم میشه و خیلی آزاردهندست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



375
1401/09/25


