سلام،گاهی اوقات تپش قلب میگیرم.و دکتر بهم گفت هر وقت اینطوری شدی یه قرص پروپرونول بخور.الانم به دخترم شیر میدم میتونم بخورم؟برای بچه ضرری نداره؟