سلام استراحت کن ، شیاف هم بگذار ان شاءالله مشکلی پیش نمیاد . منم قبل از تشکیل قلب ، چند روز لکه بینی داشتم و با شیاف حل شد
اونروزدکترگفت مشکلی نداری.دوباره بایدبرم یاصبرکنم اگه لک دیدم برم؟شیاف ندارم
اگر قلبش تشکیل نشده شیاف نزار فقط استراحت مطلق دستشویی هم فرنگی صبر کن ۸ هفته برو سونو قلب ب دکتر هم بگو لکه بینی داشتی شیاف بهت میده
بانو اسو چرا میگی تا قلب تشکیل نشده شیاف نزار من از اول حاملگی دکترم شبی یدونه شیاف داده برام
سلام نازنینم
قلب جنین تشکیل شده؟
نه اول پنج هفته قلب فقط کیسه رودید.دوباره لک قهوه ای دیدم
جان دلم اگر لکه بینی شدت نیافته جای نگرانی فعلا امشب یک عدد شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی استفاده کنید و استراحت خود را افزایش دهید ، فردا سونوگرافی جهت تعیین شرایط و وضعیت تشکیل قلب انجام دهید تا در مورد اقدامات مورد نیاز از جمله تداوم یا قطع شیاف تصمیم گیری شود 🌹