برا دکتر اوما اگر نوشتی اول باید بنویسی سلام دکتر اوما، ولی در کل خوبه قندت خدارو شکر خوبه ، عفونت ادراری هم نداری ، فقط کمی آب زیاد تر بخور
کمی هم هموگلوبینت پایینه کم خونی که هر روز قرص اهنتو یادت باشه بخوری
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 🌹
مجموع شرایط خوب است و مشکلی ندارد فقط مقدار اندکی کم خونی دارید ، تلاش کنید تا مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر در برنامه غذایی خود بگنجانید. دوز مکمل آهن هم توسط پزشکتان تنظیم گردد. همچنین کمی دفع کریستال داشته اید اگر درد کلیه ندارید اهمیتی ندارد فقط مایعات بیشتر بخورید و مصرف نمک را خیلی کاهش دهید ❤️
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️❤️