سلام به روی قشنگتون مامان جان
اگر دلبندتان رفلاکس یا حساسیت ندارد چرا مجاز نباشند؟ هیچ کدام ممنوع نیستند فقط در حد اعتدال مصرف کنید.
خرمالو باید خیلی کم هر از گاهی بخورید و زیاده روی نکنید.
سیب، موز، خیار، انار، انگور، هم در این فصل هستند جانم میتوانید مصرف کنید 🌹
خداوند خیرتون بده مردماز بس چیزی نخوردم منم ک عاشق میوه...ب نارنگی احساس میکنم حساسیت دارن لای پاشون میسوزه.
پس دکتر عزیز شیر رو ترش نمیکن میوه های اسیدی؟ میگن میوه های اسیدی شیر رو ترش میکن اخ
الهی که همیشه زنده باشید عزیزکم ، اگر دلبندتان رفلاکس داشته باشد قطعا مرکبات شرایط را بدتر میکنند اگر زیاده روی کنید نیز ممکن است از نظر گوارشی اذیت شوند اما شیر ترش نمیشود فقط در حد اعتدال بخورید و کم کم امتحان کنید تا اگر به موردی حساسیت وجود داشت شناسایی شده و نخورید مثلا اگر با خوردن یک میوه دچار سوختگی شد باید حذف کنید ❤️❤️
زنده باشید متشکرم💖💖💖💖💖🌹🌹🌹🙏🙏🙏
خواهش میکنم نازنیم برقرار باشید ❤️❤️