اومایی های عزیز سلام . برا درمان سرفه زیاد باید پیش چ دکتری رف؟ من دوتا خواهرزاده دارم یکی ۶ سالشه اون یکی ۴ سالش. مدام مریض میشن سرما میخورن و زیاد سرفه میکنن از پارسال اینجور شدن و هر دکتری بردن سرفه هاشون خوب نشد حتی توی تابستون مریض شدن و سرفه زیاد داشتن. از اول پایییز مدام سرماخوردن و سرماخوردگی هاشون خوب نمیشه. سرماخوردگیشون ایطوریه ک زیااااااد سرفه میکنن دور از جونشون در حد خفگی سرفه میکنن.الان این سری سرماخوردن دوهفته بیشتره ولی هنوز خوب نشدن و هردارویی ک بلد بودیم بهشون دادن خوب نشدن . آبجیم میگم طفلی بچه هاش دو هفته اس ک اصن خواب ندارن. روزها سرفه هاشون کمتره شب ک میشه میفتن ب سرفه حتی نمیتونن بخوابن از خواب بیدارمیشن میشنن و سرفه میکنن دور از جون در حد خفگی میرن. هر دکتری ک تو شهرخودمون و اطراف بوده بردن فایده نداشته. ختمی. عناب. آویشن و چندین داروی گیاهیی هم دادن فایده نداشته. باباش میخاد ببرتش یزد دکتر ولی دکتر خوب سراغ نداریم. یزدی های عزیز دکتری ک بتونه این طفلی ها رو درمان کنه سراغ دارین؟ اگه میشه لطف کنید دکتر خیلی خوب ک تجربه درمان ازش دیدین رو بگین تا ببرتشون دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



255
1401/09/24




