عزیزم شربت برون کلد بگیر خارجیه اویشن توشه سرفه رو بند پیاره
سلام عزیزم
تست برای کرونا دادین؟بعد سرفه هاتون خشک هست یا خلط دار؟
سلام عزیز چون بارداری هر چیزی رو مصرف نکن اول برو دکتر
اگه سرماخوردگیه و تست کرونا دادین منفی بوده بهتون توصیه میکنم تو شیر نشاسته بریزین و مثه فرنی درس کنین و بخورین. خیلی خوبه و ضرری هم براتون نداره. صرفه خودم پارسال دیماه بند نمیومد با این خوب شدم.
آویشن که خوب نیست تو بارداری
به دانه رو تو آب خیس کن لعابش رو بخور
گلو رو نرم میکنه
و میدونی که خوردن به تو بارداری چقدرم مفیده
دانه ی چون لعاب داره برا گلو درد و سرفه عالیه
دم نوش بِه بخور در طول روز چندبار
بخور بده
آب نمک قرقره کن
آب نمک قر قر کردن عالیه برای خارش گلو و خسکی و سرفه
اب نمک و عسل ابلیمو و...امتحان کردم شیر نشاسته هم خوردم و میخورم
ولی نمیتونم حرف بزنم سرفه هام ی سره میشه
بچمم سفت سفت میکنه ..طفلی
حتی نمیتونم مایعات بخورم
تست کووید دادم منفی بود
من نگران بچمم..طفلکی
حرکت نداره
موقع سرفه هامم ک سفت سفت میشه
خودش نه ها
دونش رو حتما امتحان کن
البته خود دونه رو نباید بخوری
تو اب خیس کن آبشو بخور
عالیهههه ها حتما امتحان کن
خیلی چیزا خوبه ولی تو بارداری خوب نیست
ولی این برا هردو خوبه