بدنت ضعیف شده تقویت کن خودتو
واقعا
یعنی برا اینه؟
من گفتم حتما کیست دراوردم
یا دچار تنبلی تخمدان شدم
جدی
عزیزم یعنی ب چکاپ و دارو احتیاج نیست؟
من خیلی نگران شدم گفتم حتما ی مشکلی پیدا کردم
نمیدونم عزیزم من یه بار این مشکل برام پیش اومد چکاپ و ازمایش دادم متوجه شدم بدنم خیلی ضعیفه
سلام به روی قشنگتون عزیزم
نگران نباشید گاهی ممکن است شرایط بدن دستخوش تغییر شود اما اصولا پیگیری در این شرایط ایده منطقی است. حجم خونربزی در هر دو نوبت اگر در حد و اندازه پریود بوده یک سونوگرافی جهت یافتن علت و همچنین چکاپ کامل هورمونی انجام دهید، اما اگر حجم خونریزی در حد و اندازه پریود نبوده ، آزمایش جهت رد بارداری نیز صورت گیرد 🌹
بله خانم دکتر خونریزیم دقیق شبیه پریود قبلیمه
خوب بشم میرم دکتر حتما
سونوگرافی داخلی باید انجام بدم یا شکمی؟
جان دلم سونوگرافی شکمی در مرحله اول کفایت دارد و آزمایش هورمونی هم حتما انجام دهید 🌹🌹🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜💜