سلام خانم دکتر و مامانای عزیز...نوزاد سی و پنج روزم سرماخورده و حدود چهار روزه آزیترومایسین و اسپری استفاده میکنه بهتر شده و زیاد دیگ خرخر بینی نداره ولی امروز سرفه های بیشتر شدن خیلی نگرانم چرا با اینکه دارو مصرف میکنه سرفه هاش بیشتر شدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



287
1401/09/24


