عزیزم همه چیز طبیعیه تو آنومالی
سلفری هم همه سندرومها رو کم خطر زده یعنی مشکلی نیست
الحمدالله که همه چیز عالیه .
سونو گرافی شاکری رو راضی بودی ؟
نوبتت به وقت بود یا اینکه کلی معطلی داشت ؟
منم باید بدم.
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید ❤️
شما مادر یک گل پسر سالم و وروجک هستید مبارکتان باشد ، سونوگرافی هم عالی است 🌹🌹
اره عزیزم واقعا عالی بود کارش حرف نداره معطلی داره ولی واقعا می ارزه چون کارش خوبه
مرسی عزیزم فداتون بشم😍😍😍😍
فقط یه سوال دیگه هم داشتم یه بخشی از سونوگرافی رو سه بعدی گرفتن چون تصویرها زرد رنگ بود. مشکل ایجاد نمیکنه برای جنین؟
خواهش میکنم نازنینم الهی که همیشه زنده باشید ❤️ نگران هم نباشید سونوگرافی سه بعدی در صورت ضرورت در بارداری مشکلی ندارد،، ما فقط توصیه میکنیم بی دلیل برای مواردی همچون فیلم گرفتن و تفریح این کار انجام نشود 🌷
مرسی عزیزم خیلی لطف کردین😍😍😍
خواهش میکنم مامان گل برقرار باشید 🌹🌹🌹🌹