از ۱۰تا ۱۴آذر طبق دستور پزشک اطفال دارو گرفت گفتن اگه تب کرد بستری کنیم که تب کرد و بستری شد
الان هنوز دارو و اسپری بینی دهانی میگیره فردا میشه واکسن بزنم
سلام نازنینم به روی ماهتون
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم ، اگر تب ندارد و شرایط باثبات است تزریق کنید در غیر این صورت تا باثبات شدن شرایط صبوری کنید ولی مرکز بهداشت را در جریان قرار دهید، تا دو هفته تاخیر هم منعی ندارد ❤️
ممنون.تب نداره ولی دارو مصرف میکنه اسپری بینی پاف دهانی و ازیترو
جمعه دو هفته میگذره از زمان واکسنش
بله همون تاریخ واکسن دوماهگی بهداشت رفتم و اطلاع دادم ولی اون روز،تب نداشت فقط،علایم سرفه داشت. ولی بعد که بستری شد از،طریق بیمارستان اطلاع دادن به بهداشت
عزیزم بنظر من میتوانید تا شنبه صبوری کنید ولی فردا باز هم با مرکز بهداشت تماس بگیرید 🌹🌹🌹