سلام خدمت پزشک عزیز اوما و دوستای با محبت اومایی
من روز ۱۳ ییکلم رفتم دکتر برام سونو و ازمایش نوشت ک مشخص شد تنبلی دارم ولی نگفت ک شدیده با خفیف
الان با احتساب یک ماه امروز باید روز سکم سیکلم باشه اما خب من دوماه اخری ۴۰ روزه پریود میشدم
پزشک هم بهم متفورمین داد پس چرا تا الان پریود نشدم؟🥺
یعنی هنوز تنظیم نشدم؟
چند ماه طول میکشه تا درست بشه
شکر و قند و هررر مواد غذایی ک ترکیبش از ابن باشه رو قط کردم از فسفود گرفته تا حتی نون و برنج البته این دوتا مصرف کم
هر شبم پیاده روی میکنم،
دیگ باید چکار کنم؟؟
دلم میخواد هر چی سریعتر مادر بشم😔
کمکم کنید😞🌸
پرسش (1401/09/22):
تنبلی تخمدان و پریودی
423
105
1401/09/22
سوال کننده
0
1401/09/22
hana ۱۳۸۰
تو سونو مینویسه دیگ پی سی او خفیف یا زیاد
1
1401/09/22
آهید اکبری
سلام.منم پریود نشدم دوماه.تنبلی دارم تخمدونام پراز کیست بود.
پروژسترون زدم.
دوفاستون و متفورمین خوردم .حذف شیرینی و ورزش منظم .ماه دوم باردار شدم.
و به نظر خودم گرم نگه داشتن و رحم و ورزش چ رژیم خیلی کمک میکنه
پروژسترون زدم.
دوفاستون و متفورمین خوردم .حذف شیرینی و ورزش منظم .ماه دوم باردار شدم.
و به نظر خودم گرم نگه داشتن و رحم و ورزش چ رژیم خیلی کمک میکنه
0
1401/09/22
hana ۱۳۸۰
این تنبلی و کیست و اینا از سردی میاد بقول اهیدا جون
0
1401/09/22
سوال کننده
تو چیشدی اول ی اطلاع بده از وضعیتت😅
0
1401/09/22
سوال کننده
یعنی میشه منم باردار بشم؟
0
1401/09/22
سوال کننده
دکترم خیلی خوبه ولی بهم هیچی نگف
0
1401/09/22
. .
الهه استرسم نداشته باش
0
1401/09/22
. .
بی بی چک نزدی؟
0
1401/09/22
. .
آره شکمتم گرم نگه دار ببین من تنبلی دارم شکمم همیشه خدا سرده
1
1401/09/22
sara jafari
ازروی تخمدانها تا بالای ناف هرشب باروغن سیاهدونه ماساژ بده گرم نگهدار صبحا ناشتا عسل وسیاهدونه بوخور خیلی کمکت میکنه .ظرف میشوری پیشبند ببند شکمت خیس نشه
1
1401/09/22
جوجو ❤️
عجله نکن عزیزم هنوز خیلی دیر نشده، ما تنبلی ها چند ماه طول میکشه تا با رعایت و اصلاح سبک پری هامون تنظیم بشه. فقط اینکه چیزی که شما رعایت نمیکنی دوری از استرسه که خودش سطح هورمون ها رو بهم میریزه.
سر خودتو شلوغ کن و بهش فکر نکن تا غافلگیرت کنه.
سر خودتو شلوغ کن و بهش فکر نکن تا غافلگیرت کنه.
0
1401/09/22
جوجو ❤️
اصلنم برات مهم نباشه خفیف یا شدیدش.
چه فرقی داره وقتی داری رعایت میکنی.
تاثیر داروها در کنار اصلاح سبک حداقل ۳ ماه طول میکشه.
چه فرقی داره وقتی داری رعایت میکنی.
تاثیر داروها در کنار اصلاح سبک حداقل ۳ ماه طول میکشه.
0
1401/09/22
جوجو ❤️
معلومه که میشه باردار بشی، خدا به هممون میده به وقتش 🤗
0
1401/09/22
سوال کننده
نگفت چ غذاهایی بخور چی نخور یا ذخیرت چنده فقط متوفورمین داد
0
1401/09/22
سوال کننده
دلم خیلی پره،
من استانه صبرم خیلی پایینه
الان بیشتر حالت افسردگی گرفتمه
کاش اوایل عروسیم اقدام میکردم
واقعا درسته ک میگن زن سرد میشه بعدش
من استانه صبرم خیلی پایینه
الان بیشتر حالت افسردگی گرفتمه
کاش اوایل عروسیم اقدام میکردم
واقعا درسته ک میگن زن سرد میشه بعدش
0
1401/09/22
سوال کننده
لامصب یسال و نیم قرص خوردم الان ب غلط کردم افتادم
1
1401/09/22
سوال کننده
هر شب دارم ماساژ میدم بعد شکممو با شال میبندم
ولی صبونه عسل ندارم باید منتظر باشم شوهرم بره شهرکرد بیاره اصل
ولی صبونه عسل ندارم باید منتظر باشم شوهرم بره شهرکرد بیاره اصل
1
1401/09/22
سوال کننده
حتی برنامه خوابمم تنظیم کردم ۱۰ و نیم میخوابم تا ۸ صب
0
1401/09/22
جوجو ❤️
عزیزدلمممم
غصه نخور همه چیز درست میشه
اینجوری همش خودتو اذیت میکنی
به کاشکی ها اصلا فکر نکن، خب اون موقع شرایطمون اوکی نبوده، اصلا خودتو سرزنش نکن، زندگی همینه دیگه
غصه نخور همه چیز درست میشه
اینجوری همش خودتو اذیت میکنی
به کاشکی ها اصلا فکر نکن، خب اون موقع شرایطمون اوکی نبوده، اصلا خودتو سرزنش نکن، زندگی همینه دیگه
0
1401/09/22
جوجو ❤️

اگه دوست داری این تاپیک رو بخون الان داشتیم با یکی از بچه ها از اصلاح سبک میگفتیم
0
1401/09/22
hana ۱۳۸۰
هیچی هنسفری گذاشتم خخخ اوناهم تموم کردن دیگ
1
1401/09/22
سوال کننده
مرسی ک با حرفات انگیزه میدی،
ب حق حضرت زهرا ایشالله تاپیک بعدی بی بی مثبت تو باشی قشنگم🌸
ب حق حضرت زهرا ایشالله تاپیک بعدی بی بی مثبت تو باشی قشنگم🌸
0
1401/09/22
سوال کننده
خوب کاری میکنی،
برو بخواب دیگ نمیخواد بیدار بمونی
برو بخواب دیگ نمیخواد بیدار بمونی
1
1401/09/22
سوال کننده
حتما🌸
0
1401/09/22
sara jafari
حتما بگیرخیلی تاثیر داره تو درمان کن بقیشو بسپاربه خدا استرس ونگرانی دور کن ازخودت هرچیزی سرزمان خودش اتفاق میفته
0
1401/09/22
سوال کننده
امیدوارم
0
1401/09/22
سوال کننده
شما هم تنبلی داشتی؟
0
1401/09/22
sara jafari
اره دوسال
0
1401/09/22
سوال کننده
😑😑😑
0
1401/09/22
سوال کننده
چطور درمان کردی؟
0
1401/09/22
سوال کننده
چقد بد شده سیستم ما زنا،
اونی ک زود باردار بشه جای تعجب داره🤦♀️
اونی ک زود باردار بشه جای تعجب داره🤦♀️
1
1401/09/22
sara jafari
ببین با داروهای دکتر ازآمپول قرص من باردارنشدم روی من جواب نداد.ولی اصلاح سبک کردم به شدت واینکه فقط مافورمین میخوردم که خیلی تاثیر داشت واین عسل وسیاهدونه
0
1401/09/22
sara jafari
غذاهامون بد شده بیخاصیت همشون طبع سرد دارن
0
1401/09/22
سوال کننده
من فعلا ماه اول هستم با قرص و دارو دکتر شروع کردم
0
1401/09/22
سوال کننده
در کنارش اصلاح سبک هم انجام میدم
0
1401/09/22
سوال کننده
تو مصرف نون و برنجت چطور بود؟
0
1401/09/22
سوال کننده
عسل حتما میخرم فقط بزار اصلشو گیر بیارم
1
1401/09/22
sara jafari
انشاالله که زود باردارمیشی بدترین چیز برات استرس ازش دور باش واینکه رابطه با قصد بچه نداشته باش سعی کن لذت ببری بخوادمیشه نخوادنمیشه
0
1401/09/22
سوال کننده
عزیزم تو هم زیر شکمت تیر میکشید؟
0
1401/09/22
سوال کننده
من احسای میکنم تخمدانهام تیر میکشن بعضی وقتا
0
1401/09/22
sara jafari
دیگه همه جا که فیک نمیفروشن از این شرکتیا بگیر
0
1401/09/22
سوال کننده
پناه بر خدا
0
1401/09/22
sara jafari
اره دردمیکرد بخاطر اینکه سرد شده بدنت
1
1401/09/22
سوال کننده
تازه کلی روغن مالی کردم با سیاهدونه
بعد با دوتا شال بستم شکممو
بعد با دوتا شال بستم شکممو
0
1401/09/22
sara jafari
مراقب خودت باش انشاالله زود زود خبربارداریتو میدی
0
1401/09/22
سوال کننده
لامصب قبل اینکه اقدام کنم برا بارداری
ی طالعی گرفتم برا خودم
ی طالعی گرفتم برا خودم
0
1401/09/22
sara jafari
متفورمین خیلی بهت کمک میکنه بوخور حتما
0
1401/09/22
سوال کننده
بعد خانومه بهم گفت رحمت سرده سرما خورده درمانش کن زود باردار میشی
0
1401/09/22
سوال کننده
اصلااا فکرشو نمیکردم اینقد حقیقت داره حرفش😅
0
1401/09/22
سوال کننده
ممنونم ایشالله تودلیتو با خوشی بغل کنی🧡
1
1401/09/22
sara jafari
طالع اینجور چیزا روبیخیال اون یه چیزی گفته توکارخودتو بکن😁
1
1401/09/22
سوال کننده
هر روز نیم ساعت بعد ناهار میخورم
0
1401/09/22
سوال کننده
توکل بر خدا😁
0
1401/09/22
sara jafari
فدات انشاالله قسمت خودت
0
1401/09/22
sara jafari
شبت خوش❤😍
1
1401/09/22
سوال کننده
ایشالله😅
1
1401/09/22
سوال کننده
شبت بخیر قشنگم
مرسی ازت🥰
مرسی ازت🥰
0
1401/09/22
sara jafari
❤😘
0
1401/09/23
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون عزیزجانم
جان دل نکته اول اینکه آزمایش خون جهت کنترل بارداری انجام دهید ، اگر نتیجه منفی بود ، باید داروهای تنظیم کننده پریود همچون دوفاستون آغاز شده و در کنار آن داروهای محرک تخمک گذاری مانند کلومیفن یا لتروزول داده شود، خودتان هم ساشه اینوفولیک را شروع کنید، البته قبل از مصرف داروهای محرک تخمک گذاری، همسرتان آزمایش انجام دهند تا مطمئن شویم که از سوی ایشان مشکلی نیست و اگر هم هست زودتر درمان گردد❤️
جان دل نکته اول اینکه آزمایش خون جهت کنترل بارداری انجام دهید ، اگر نتیجه منفی بود ، باید داروهای تنظیم کننده پریود همچون دوفاستون آغاز شده و در کنار آن داروهای محرک تخمک گذاری مانند کلومیفن یا لتروزول داده شود، خودتان هم ساشه اینوفولیک را شروع کنید، البته قبل از مصرف داروهای محرک تخمک گذاری، همسرتان آزمایش انجام دهند تا مطمئن شویم که از سوی ایشان مشکلی نیست و اگر هم هست زودتر درمان گردد❤️
0
1401/09/23
سوال کننده
دکتر عزیز،
دوفاستون قرص جلوگیریه؟؟
دوفاستون قرص جلوگیریه؟؟
0
1401/09/23
. .
نه عزیزدلم فقط پروژسترونه برای تنظیم پریود میدن
0
1401/09/23
. .
البته من دکتر نیستم ولی گفتم جوابتو بدم زودتر
1
1401/09/23
سوال کننده
خیلی خیلی لطف کردی
1
1401/09/23
سوال کننده
نتیجه میده این دوفاستون؟
0
1401/09/23
. .
معمولا آره عزیزم
1
1401/09/23
سوال کننده
ایشاللا
1
1401/09/23
سوال کننده
دکترم گفت وقتی پریود شدی دوم سیکلت بیا،.بهش میگم برام اینارو بنویسه
1
1401/09/23
سوال کننده
بعد ازمایش اسپرم خود پزشکم مینویسه؟
0
1401/09/23
. .
احتمالا می خواد بهت داروی محرک تخمک گذاری بده مثل لتروزول یا کلومیفن
0
1401/09/23
. .
آره می نویسن
0
1401/09/23
سوال کننده
کدوم بهتره؟
0
1401/09/23
سوال کننده
من الان دارم متوفرمین میخورم
0
1401/09/23
. .
هر دوش خوبه نگران نباش
1
1401/09/23
سوال کننده
دعا کن برام عزیزم😓
0
1401/09/23
. .
عزیزم انشالله که به زودی مامان میشی
1
1401/09/23
سوال کننده
ایشااله مرسی
0
1401/09/23
پزشک اوما
خیر عزیزجانم برای تنظیم دوره ها و کمک به وقوع تخمک گذاری است در دوره اقدام هستید قرص جلوگیری از بارداری نباید مصرف شود، شما عملا دارویی دریافت نمیکنید متفورمین خوب هست اما برای نتیجه گیری داروهای دیگری در کنار آن لازم هستند (ارجحیت بر هم ندارند باید در کنار هم مصرف شوند هم متفورمین ط هم دوفاستون، هم داروهای محرک تخمک گذاری همگی باهم) و بله خود دکتر اسپرموگرام را می نویسد🌹
1
1401/09/23
سوال کننده
ممنونم از پاسخویتون عزیزم🧡
خیلی محبت کردین
دعامون کنید🥺🌱
خیلی محبت کردین
دعامون کنید🥺🌱
1
1401/09/23
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من الهی که زنده باشید و در بهترین زمان به خواسته دل خود یعنی باردار شدن برسید ❤️❤️
1
1401/09/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




