نشونه ی زایمانم نباشه هفته ی آخری برو بیمارستان
عزیزدلم بله نشونست پاشو برو بیمارستان خودشون بهت میگن
آره عزیزم برو انشاالله که برات راحت باشه زایمان
اره عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی
خانومی خوبی؟رفتی بیمارستان ؟چیشد
سلام مامان جان
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم.
باید حتما به بیمارستان باتوجه به سن بارداری مراجعه کنید 🌹