سلام
پسر من ۱۱ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه و میره توی ۶ ماه. از دیروز صبح حس کردم یه مقدار آبریزش بینی داره و عطسه و سرفه میکرد. شب بردمش دکتر، براش آزیترومایسین ۲۰۰ داده گفته روزی ۱ ونیم سی سی و پلارجین رو گفته هر ۸ ساعت نیم سی سی بخوره. اسپری بینی هم داده بهش. از دیشب دارو میدم بهش ولی حس میکنم سرفه هاش بیشتر شده گلوش درد داره بخاطر همین داد میزنه که گلوشو بیشتر فشار میده و بیشتر اذیت میشه.
لطفا راهنمایی کنید چکار کنم بچه م انقدر اذیت نشه.😔😔
پرسش (1401/09/22):
سرماخوردگی پسر ۵ ماهه
329
33
1401/09/22
سوال کننده
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
عزیزم ببر دکتر منم بچم پنجشنبه مریض شد دکترش نبود جای دیگع بردم این داروها داد
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ولی پسرم خوب نشد بردم پیش دکترش گفت ریه بچه درگیره یکم بهش اسپری داد اب روی اتیشه بچه راحت شد بخدا
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
هنوز کامل خوب نشد ولی این ویروس روی ریه اثر میزاره حتما ببر تا بدتر نشده.
خواهر زاده منم مریضه 3سالشه پسرم از اون گرفت.
اون داغونه بردنش اسکن ریه امروز
خواهر زاده منم مریضه 3سالشه پسرم از اون گرفت.
اون داغونه بردنش اسکن ریه امروز
0
1401/09/22
سوال کننده
اسپری چی؟ من دکتر بردمش دیشب
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
دکتر پسرم گفت معمولا زیر 6ماه بستری میکنن،این اسپری جواب میده اگه تاثیر نزاره باید بستری بشه
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اسپری سالباتامول با دمیار میزنم
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
هر 4ساعت ی پاف
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
با ازیترومایسین محلول هست روزی 2 سیسی
فردا روز پنجم میشه اخرین وعده باید بدم و ازیترو باید قطع کنم
فردا روز پنجم میشه اخرین وعده باید بدم و ازیترو باید قطع کنم
0
1401/09/22
سوال کننده
شما سریع بچه رو بردی دکتر؟
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
دقیقا مثل بچه شما بود. اصن نمیتونس بخوابه همش سرفه های خلط دار خس خس سینه داشت
0
1401/09/22
سوال کننده
من به محض اینکه فهمیدم نوبت گرفتم بردم منتظر دکتر خودش نشدم
0
1401/09/22
سوال کننده
نه پسر من سرفه ش خلط دار نیست
انگار تو خواب یهو گلوش خشک شه به سرفه میفته
انگار تو خواب یهو گلوش خشک شه به سرفه میفته
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره دوشنبه بردم. اول شوهرم فرستادم بره بهش بگه اینارو خورد خوب نشد چیکار کنیم
گفت سنش زیر 6 هست باید حتما بیارین ببینم معاینه کنم ببینم ریه در چه حاله
گفت سنش زیر 6 هست باید حتما بیارین ببینم معاینه کنم ببینم ریه در چه حاله
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ک بردیم معاینه کرد گفت یکم درگیره
0
1401/09/22
سوال کننده
آهان
منم بردم دیشب معاینه کرد دکتر
منم بردم دیشب معاینه کرد دکتر
0
1401/09/22
سوال کننده
فقط دکتر گفت علاوه بر داروها خونه رو گرم کن و یک بند بخور سردش روشن باشه
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
من از پنجشنبه تا دوشنبه دیدم بهتر نشد با پلارژین و استامینوفن و اینا بردمش باز.
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
در کل میگن خیلی حواستون باشه ب تنفس بچه احساس کردی یوقت خدایی نکرده حالش بدتر شده و سخت شده تنفس دوباره ببرش حتما.
0
1401/09/22
سوال کننده
الان خوب شده؟
چقد دلم واسشون میسوزه نمیتونن بگن کجاشون درد داره حتی
چقد دلم واسشون میسوزه نمیتونن بگن کجاشون درد داره حتی
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
زودتر پیشگیری بشه بهتره همش میترسم خوب نشه و بگه بستری، 😢😢
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
یکم بهتر شده تو خواب سرفه نمیکنه ولی یهویی میوفته ب سرفه و حسااابی اذیت میشه از صبح تا الان دوبار اینجوری شد 😢
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
خیلی گناه دارن واقعا 😢
0
1401/09/22
سوال کننده
آره دکتر گفت
باشه حتما ممنونم عزیزم از توضیحاتت
باشه حتما ممنونم عزیزم از توضیحاتت
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
گلو درد ما رو از پا در میاره و برسه ب اینا
0
1401/09/22
سوال کننده
انشالله خوب میشه و نیازی به بستری نمیشه
0
1401/09/22
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ایشالله زودی خوب بشه
0
1401/09/22
سوال کننده
الهی آمین
0
1401/09/23
پزشک اوما
سلام جانم
درمان بیماری زمان میبرد اما اگر اصلا روند رو به بهبود مشاهده نشده باتوجه به سن دلبندتان باید مجددا معاینه شود و. امکان درمان خودسرانه نیست 🌹
درمان بیماری زمان میبرد اما اگر اصلا روند رو به بهبود مشاهده نشده باتوجه به سن دلبندتان باید مجددا معاینه شود و. امکان درمان خودسرانه نیست 🌹
1
1401/09/23
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز
0
1401/09/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹🌹
0
1401/09/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- گلودرد شدید گرفتم از دیشب...
- دوستان گلودرد دارم تب هم یکم گرفتم امروز برای بارداری که اولاشم هست ضرر داره بزم دکتر؟
- درمان سرماخوردگی دربارداری
- گلو درد در بارداری
- گلوم بدجوری درد میکنه
- سوزش گلو زخم شدن
- گلودرد شدید با سوزش
- علایم سرماخوردگی با گلودرد و گوش درد و تجویز قرص آزیترومایسین
- گلودرد نوزاد زیر یک ماه
- خوب نشدن گلو درد




