سلام دوستان
خانما من فردا میخوام پسرمو ببرم واکسن دوماهگی بزنه ولی عطسه نسبت به قبل خیلی میکنه قبلا شاید روزی ۲.۳ تا ولی حالا بیشتر شده. ابریزش و تب و سرفه اینام نداره. بنظرتون عطسه میتونه نشونه سرماخوردگی باشه؟ مشکلی نداره فردا واکسن میخواد بزنه؟
پرسش (1401/09/21):
عطسه و واکسن دوماهگی
334
4
1401/09/21
سوال کننده
0
1401/09/21
معصومه 🌹
احتمالا نمیزنن براش
0
1401/09/21
شراره 🤰
نه عزیزم بچه های تو این شن عطسه زیاد میکنن عطسه شون نشانه مریض شدنشون نیست
0
1401/09/21
سوال کننده
مرسی گلم
اخه قبلا کمتر بود
اخه قبلا کمتر بود
0
1401/09/22
خانم گل .
تو خود کارت واکسن نوشته سرماخوردگی خفیف مانع انجام واکسیناسیون نیست
حالا کوچولوی شما ک اصلا معلوم نیست سرما خورده یا ن
حالا کوچولوی شما ک اصلا معلوم نیست سرما خورده یا ن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




