سلام ۷ هفته هستم رفتم دکتر گفت هماتوم داری شیاف داد و گفت رابطه نداشته باش تا جذب شه
میخواستم ببینم چیز نگران کننده ای هست ؟؟؟
خونه م طبقه ۴ بدون آسانسور هست
پرسش (1401/09/21):
هماتوم یا لخته خون
469
33
1401/09/21
سوال کننده
0
1401/09/21
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
سلام نگران نباش با استراحت و شیاف رفع میشه
فقط دستشویی فرنگی استفاده کن چیز سنگین بلند نکن نزدیکی نداشته باش پله ام به هیچ عنوان نرو بیا انشاالله جذب میشه
منم هماتوم دارم همه اینارو رعایت کنی مشکلی نیست
فقط دستشویی فرنگی استفاده کن چیز سنگین بلند نکن نزدیکی نداشته باش پله ام به هیچ عنوان نرو بیا انشاالله جذب میشه
منم هماتوم دارم همه اینارو رعایت کنی مشکلی نیست
0
1401/09/21
سوال کننده
مرسی دوستم ممنونم
واقعا نگرانم
واقعا نگرانم
0
1401/09/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
سلام منم داشتم تا ان تی ازبین رفته بود استراحت داشته باش اتفاقی نمیفته
0
1401/09/21
سوال کننده
تو خونه میتونم غذا درست کنم
در حد غذا درست کردن پاشم و کار کنم
در حد غذا درست کردن پاشم و کار کنم
0
1401/09/21
سوال کننده
غذا اینا درست کردی تو اون تایم ؟
0
1401/09/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
در این حد آره ولی زیاد سرپا واینستا خودتو خسته نکن من کلا استراحت بودم فقط واسه سرویس بلند میشدم
0
1401/09/21
سوال کننده
چون من خودم باید غذا درست کنم
0
1401/09/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
نه فقط دراز کشیده بودم شوهرم درست میکرد
همون غذایی ک درست میکنی زیاد درست کن دو وعده بخورین
همون غذایی ک درست میکنی زیاد درست کن دو وعده بخورین
0
1401/09/21
سوال کننده
مرسی دوستم واقعا فکرم آروم شد
0
1401/09/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من هماتومم ۱۱در ۲۲ بود
0
1401/09/21
سوال کننده
من ۸×۹
1
1401/09/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
در کل هماتوم چیز مهم و نگران کننده ای نیست
1
1401/09/21
سوال کننده
مرسی دوستم
1
1401/09/21
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
خب کوچیکه نگران نباش اصصصصلا خیلیها دارن
0
1401/09/21
سوال کننده
ایشالا خیره
0
1401/09/21
بانو آسو .
عاشق عکس پروفایلتم😅
0
1401/09/21
مامان آرتا 💙
سلام منم هفته ششمم لکه بینی و لخته داشتم
0
1401/09/21
مامان آرتا 💙
الان استراحت مطلقم
0
1401/09/21
مامان آرتا 💙
لکم قهوه ای شده
0
1401/09/21
M j
منم شرایط تورو دارم توهفته ۷فهمیدم هماتوم دارم ۱۵میل خونمونم طبقه ۴بدون اسانسور نزدیک ۲۰روزه مونده خونه نمیتونم برم بیرون فقد یبار رفتم سونو برگشتم
0
1401/09/21
پریسا صفری
سلام عزیزم منم هماتوم داشتم طوری بود که سی درصد از ساک حامگی رو گرفته بود ولی خداروشکر رفع شد اینارو رعایت کن
رابطه جنسی تعطیل اصلا نباید حتی به ارگاسمم برسی.
پله تعطیل
از توالت فرنگی استفاده کن
جارو برقی نکش چون به شکم فشار میاره
هفته یبار برو حموم اونم بااب ولرم
درکل استراحت نسبی داشته باش اصلا به خودت سخت نگیر برای کارای تو خونه ایشاالله تا انتی جذب میشه😍
از شیافم طبق نظر دکتر استفاده کن. دکتر برای من اسپرینم تجویز کرد
رابطه جنسی تعطیل اصلا نباید حتی به ارگاسمم برسی.
پله تعطیل
از توالت فرنگی استفاده کن
جارو برقی نکش چون به شکم فشار میاره
هفته یبار برو حموم اونم بااب ولرم
درکل استراحت نسبی داشته باش اصلا به خودت سخت نگیر برای کارای تو خونه ایشاالله تا انتی جذب میشه😍
از شیافم طبق نظر دکتر استفاده کن. دکتر برای من اسپرینم تجویز کرد
0
1401/09/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
هماتوم اگر به درستی مدیریت شود اصلا به هیچ عنوان مشکل ساز نیست اما دقت کنید که باید به صورت جدی واقعا مراعات کنید. از پله جز برای موارد ضروری بالا و پایین نروید. رابطه جنسی و دخول ممنوع است و شخص شما به شیوه های دیگر هم به ارگاسم نرسید. تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود. پیاده روی نکنید، جسم سنگین بلند نکنید. اگر میتوانید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید. دوش آب خیلی گرم هم نگیرید، از همه مهم تر استراحت رو به مطلق داشته باشید ، کار خانه هم اگر چاره ای ندارید فقط در حد اشپزی باشد،. غذاها را دو یا چند وعده ای درست کنید و هنگام آشپزی بیشتر بنشینید تا این دوران سپری گردد ❤️
هماتوم اگر به درستی مدیریت شود اصلا به هیچ عنوان مشکل ساز نیست اما دقت کنید که باید به صورت جدی واقعا مراعات کنید. از پله جز برای موارد ضروری بالا و پایین نروید. رابطه جنسی و دخول ممنوع است و شخص شما به شیوه های دیگر هم به ارگاسم نرسید. تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود. پیاده روی نکنید، جسم سنگین بلند نکنید. اگر میتوانید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید. دوش آب خیلی گرم هم نگیرید، از همه مهم تر استراحت رو به مطلق داشته باشید ، کار خانه هم اگر چاره ای ندارید فقط در حد اشپزی باشد،. غذاها را دو یا چند وعده ای درست کنید و هنگام آشپزی بیشتر بنشینید تا این دوران سپری گردد ❤️
0
1401/09/22
سوال کننده
مرسی آسو جان 😃
0
1401/09/22
سوال کننده
خدارو شکر که داره بهتر میشه ان شاالله رفع بشه زود
0
1401/09/22
سوال کننده
ان شاالله رفع میشه زود دوستم
0
1401/09/22
سوال کننده
آره پریسا جان باید همه رو رعایت کنم تا رفع بشه زود مرسی از راهنمایی هات
1
1401/09/22
سوال کننده
سپاس از شما دوست داشتنی ممنونم
0
1401/09/22
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم زنده باشید مهربان بانو❤️
0
1401/09/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هماتومی ها بیاید سریع
- دوستان هماتوم چیه.کسی اطلاعاتی داره بهم بده
- سلام برای درمان هماتوم در بارداری چه باید کرد ایا داروی خاصی دارد؟
- توروخدا یکی به دادم برسه 😢
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- هماتوم در بارداری خطرناکه؟
- شیاف پروژسترون برای هماتوم
- مصرف قرص آسپیرین در بارداری
- لکه بینی و خون ریزی
- خانوما بیاین خوواهشا ی لحظه




