سلام عرض شد خانم دکتر . من همونجوری که فرمودید رفتم ازمایش و منفی بود امپول زدم پریود شدم اما پریودیم فرق داشت تا سه روز انقباض شدید که داشتم طوری کع مثل زایمان بود میگرفت و رها میکرد قرص لتروفم هم مصرف میکنم الان که ۸ اوممه و پریودیم قطع نشده و علایم پریودی دارم چکار کنم پاهام درد میکنه زیر شکمم ملایم درد داره و کمی حالت تهوع هم دارم و دوتا پهلوهام ملایم درد دارم و کمردرد ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



405
1401/09/21



