سلام خانم دکتر وقت شما بخید.
من ۳۶ روز پیش عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی کردم برای برداشتن سپتوم رحمی.
اما هنوز خونریزی و لکه بینی دارم، هفته پیش هم پریود شدم خونریزی به شدت وحشتناکی داشتم در حدی که دکترم توصیه کرد خون بزنم. که سر ۷ روز کاملاا قطع شد، اما بعد دو روز دوباره خونریزی کمی بهم دست داد تا به الان . خون میرم بعد چندساعت لک های قهوه ای . و دوباره فردا همین اتفاق تکرار میشه . به نظر شما علتش چی میتونه باشه خانم دکتر خیلی نگرانم. و میترسم عملم به خوبی انجام نشده باشه😭😭😭😭 از طرفی هم این لکه بینی و خونریزی کلافم کرده . به نظر شما میتونه طبیعی باشه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



302
1401/09/20


