Ooma
پرسش (1401/09/20):

انجام آزمایش بارداری

سلام خسته نباشید برای انجام این آزمایش باید ناشتا باشم؟ چندساعت؟

انجام آزمایش بارداری
سلام عزیزم آره برای این ازمایشا باید ناشتا باشی
چند ساعت؟
حداقل ۶ ساعت
8-10ساعت
ممنون ♥️
باید هشت ساعت تا 12ساعت ناشتا باشی
ولی 12ساعت ناشتا باشی بهتره
خواهش میکنم عزیزم
سلام مامان جان
زنده باشید 🌷
بله ناشتایی بین 8 تا 12ساعت لازم است 🌺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه