سلام وقت بخیر ، بچه م ۶ ماهه س و در حال دندون در آوردن ، دمای بدنش حدود ۳۶.۵ درجه س اما دمای سرش نسبت به دست و پاش خیلی بالاست. لازمه دارویی مصرف کنه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



347
1401/09/20




