سلام دوستان و خانم دکتر وقتتون بخیر
من برای ازمایش روتین دوم بارداری رفتم بهداشت و برام اینارو نوشته
این ازمایش با گلوکز فرق میکنه؟ الان کافیه یا آز دیگه ای هم باید بدم؟
از هفته ۱۲ هیچ ازمایشی نداده بودم تا الان
و مورد دوم اینکه لطفا چک کنید نرماله همه چی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



316
1401/09/20




