سلام خانم دکتر خسته نباشید
لطف میکنید سونو من رو تفسیر کنید؟
از لحاظ وزن و رشد چطوره پسرم ؟
طول سرویکسم برای این هفته کم نیست بنظرتون؟
توی سونو انومالی که دادم بودم ۳۴ میلیمتر بود الان شده ۲۸
طبق انومالی هم سن بارداری روز سونو گرافی ((۳۲هفته و پنج روز ))
پرسش (1401/09/20):
تفسیر سونو و طول سرویکس
705
40
1401/09/20
سوال کننده
0
1401/09/20
سوال کننده

0
1401/09/20
مامان محمد حسین
از برگه سونو عکس بده
0
1401/09/20
مامان محمد حسین
🤔
1
1401/09/20
سوال کننده
ارسال کردم نمیاد اینترنتم ضعیف
0
1401/09/20
سوال کننده

1
1401/09/20
مامان محمد حسین
۲۸ برای ۳۲ هفته خوبه دیگه
من ۲۶ هفته هستم ۲۰ هست سرویکسم
من ۲۶ هفته هستم ۲۰ هست سرویکسم
0
1401/09/20
سوال کننده

1
1401/09/20
مامان محمد حسین
وزن بچه هم خداروشکر خوبه
دارو مولتی میخوری؟؟
دارو مولتی میخوری؟؟
0
1401/09/20
سوال کننده
یه ماه کمتر مولتی ویتامین میخوردم وزن خودم خیلی بالا رفت. دکترم قطع کرد
0
1401/09/20
سوال کننده
نزدیک ۱۵ کیلو اضافه کردم از اول بارداریم
1
1401/09/20
مامان محمد حسین
منم یه خط در میون میخورم🤦♀️وزنم خیلی بالاس
0
1401/09/20
سوال کننده
FL چی میشه؟
0
1401/09/20
مامان محمد حسین
طول استخوان ران
0
1401/09/20
فاطمه فاطمی
انگاری که تایپیک خودمو دیدم
0
1401/09/20
سوال کننده
چطور عزیزم
0
1401/09/20
سوال کننده
درسته اگر دور سر جنین بزرگ باشه دکتر نامه میده برا سزارین اجباری ؟
1
1401/09/20
فاطمه فاطمی
همین که توی ۳۰ هفته ۲۸ بود طول سرویکسم نگران بودم
اما نگران نباش طبیعیه
اما نگران نباش طبیعیه
1
1401/09/20
فاطمه فاطمی
اره اگر خیلی بزرگتر باشه
1
1401/09/20
فاطمه فاطمی
معمولا اونهایی که دیابت دارند اینجوری میشن
0
1401/09/20
سوال کننده
بنظرت ممکنه اون موقع آزمایش گلوکز دیابت نداشته بوده باشم ،،، بعد الان دیابت بگیرم؟؟؟
0
1401/09/20
فاطمه فاطمی
ببین بستگی داره اون موقع قندت روی چند بوده مثلا لب مرز بودی یکم بالا یودی
0
1401/09/20
فاطمه فاطمی
من خودم لب مرز بودم بعد حدود ۲ هفته پیش برای اطمینان خودم دوباره ازمایش دادم خوب شده بودم اما خب رعایت میکردم
0
1401/09/20
فاطمه فاطمی
شما سرکلاژ هستی؟
0
1401/09/20
فاطمه فاطمی
چرا طول سرویکست رو واژینال اندازه گرفته؟
0
1401/09/20
فاطمه فاطمی
وزن بچه همه خوبه
من ۳۰ هفته ۱۴۸۰ بودم
من ۳۰ هفته ۱۴۸۰ بودم
0
1401/09/20
سوال کننده
نمیدونم چرا دکتره تو نسخه نوشته بود واژینال
0
1401/09/20
سوال کننده
قبل بارداری و اولاش قندم لب مرز بود رعایت کردم سه چهار ماه اومد پایین
آزمایش گلوکز دادم هم خوب بود
ولی الان بستنی هر روز میخورم میترسم
آزمایش گلوکز دادم هم خوب بود
ولی الان بستنی هر روز میخورم میترسم
1
1401/09/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌷
شرایط خوب است اما صدک های رشدی کمی بیشتر از میانگین مورد انتظار هستند حتما آزمایش قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه در آزمایشگاه انجام دهید. طول سرویکس هم در طی بارداری وقتی زیر 30 باشد نیازمند مراقبت بیشتر است اول قند خون را چک کنید تا اگر بالا نبود با موافقت پزشکتان بتامتازون تزریق گردد و فعلا استراحت بیشتری داشته باشید❤️
زنده باشید 🌷
شرایط خوب است اما صدک های رشدی کمی بیشتر از میانگین مورد انتظار هستند حتما آزمایش قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه در آزمایشگاه انجام دهید. طول سرویکس هم در طی بارداری وقتی زیر 30 باشد نیازمند مراقبت بیشتر است اول قند خون را چک کنید تا اگر بالا نبود با موافقت پزشکتان بتامتازون تزریق گردد و فعلا استراحت بیشتری داشته باشید❤️
0
1401/09/20
سوال کننده
سلام متشکرم خانم دکتر با دستگاه های خونگی میتونم تست قند خون بگیرم یا حتما باید داخل آزمایشگاه باشه ازمایش بدم؟
1
1401/09/20
پزشک اوما
جان دلم حتما داخل آزمایشگاه باشد مگر اینکه کاملا از کالیبره و تنظیم بودن دستگاه خود با مقایسه آن با نتایج آزمایشگاهی مطمئن شده باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




