سلام عزیزم ببخشید که من جواب میدم، بعد از زایمان تا دو سه ماه خونریزی طبیعیه،من خودم تا سه ماه اینطور بودم
تا ۴۰ روز بعضی ها لکه بینی دارند
اما بوی بد رو حتما پیگیر بشین
تا ۴۰ روز فک کنم طبیعیه ، ولی سعی کن از لحاظ غذایی به خودت برسی ، حلوا گرم هم که توش قرص کمره بخور حتما .
سلام مامان جان به روی قشنگتون
جان دل خونریزی های بعد زایمان تا حتی 60 روز هم طبیعی در نظر گرفته می شوند اما به شرط آنکه روند کاهشی داشته باشند، اگر روند کاهشی نداشته باتوجه به دفع لخته و بوی بد بهتر است سونوگرافی انجام دهید 🌷
ممنون دکتر جان مهربان
روند کاهشی داشته ولی ی رگه های خون قرمز انگار جدیده
خواهش میکنم مامان گل 🌷عزیزم برای چند روز رازیانه نخورید اگر همچنان این شرایط پابرجا بود سونوگرافی انجام دهید و از نزدیک ارزیابی شوید بهتر است
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌷🌷