باسلام
پسر من یک سال و ۳ ماهشه.باتوجه به اینکه شیردهی داشتم و مراقبت میکردم باردار شدم و بچه چهارماهه خود به خود سقط شدو کورتاژ کردم.الان خواستم برای آی یو دی اقدام کنم ولی گفتن فعلا نمیشه.برای نزدیکی از چه روشی استفاده کنم تا زمانی که بتونم آی یو دی بزارم؟
پرسش (1401/09/19):
نزدیکی بعد از سقط
1303
27
1401/09/19
سوال کننده
0
1401/09/19
بانو آسو .
بعد سقط تا ۴۰ روز ک نباید نزدیکی داشته باشی بعدم کاندوم
0
1401/09/19
سوال کننده
چه بد
0
1401/09/19
بانو آسو .
من جفت خواهرام با ا یو دی باردار شدن😁
0
1401/09/19
بانو آسو .
بهترین روش کدکس مارک خوب هست ک از اول رابطه بزنید
0
1401/09/19
سوال کننده
نترسونم خواهر.من سر زایمانم خیلی خون از دست دادم.با این سقط هم به خاطر شدت خونریزی بیهوش میشدم همچنانم نمیتونم از شدت ضعف فعالیتی داشته باشم
0
1401/09/19
سوال کننده
بخوام دوباره باردار بشم باید به فکر قبر باشم واسه خودم
1
1401/09/19
Mona m
سلام عزیزم مرد باید هواسش باشه رعایت کنه
2
1401/09/19
Mona m
همه سختیا که نمیشه واسه زن باشه
0
1401/09/19
سوال کننده
با مراقبت زیاد بچه چهارماهه شد.و سقط شد
0
1401/09/19
. .
دوراز جونت عزیزم .
با کاندوم
و قرص
به نظرم زیرنظر پزشک باشین بهتره
ما در حد تجربیات خودمون میگیم اما علم خیلی پیشرفته تر بهتون میگه
با کاندوم
و قرص
به نظرم زیرنظر پزشک باشین بهتره
ما در حد تجربیات خودمون میگیم اما علم خیلی پیشرفته تر بهتون میگه
0
1401/09/19
سوال کننده
آره.درسته.گفتم اول تجربیات رو بخونم نظر دکتر رو هم بدونم بعد حضوری برم پیش دکتر
0
1401/09/19
banoo z
به نظرم طبیعی
0
1401/09/20
fatemeh 👨👩👧👦
هر روشی به جز طبیعی.
من با طبیعی باردار شدم.
دکتر من گفت تقریبا کاندوم ۹۰ درصده
من با طبیعی باردار شدم.
دکتر من گفت تقریبا کاندوم ۹۰ درصده
0
1401/09/20
بانو آسو .
والا من از تجربیات خودم بهت گفتم من بچه هام شیر تو شیر شدن بعد خیلی ترسیدم کلی تحقیق کردم گفتن امپول ماهانه ب همراه جلوگیری طبیعی منم ۳ سال اینجوری جلوگیری کردم بعدشم ک دیگه کلا با کاندوم همون اول رابطه میزد بعضیا میزارن عشق و حالشونو میکنن بعد کاندوم میزمن ابشو بریزن توش نمیدونن با همون پیشابم بچه دار میشن
0
1401/09/20
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
با کاندوم جلوگیری کنید البته به شرط آنکه از ابتدای رابطه تا انتهای آن کاندوم گذاشته شود و حتی رابطه سطحی بدون کاندوم هم نداشته باشید. قرص جلوگیری هم شاید بتوان استفاده کرد اما بستگی دارد الان دقیقا چه مدت از سقط گذشته است؟ بیماری خاصی ندارید؟
با کاندوم جلوگیری کنید البته به شرط آنکه از ابتدای رابطه تا انتهای آن کاندوم گذاشته شود و حتی رابطه سطحی بدون کاندوم هم نداشته باشید. قرص جلوگیری هم شاید بتوان استفاده کرد اما بستگی دارد الان دقیقا چه مدت از سقط گذشته است؟ بیماری خاصی ندارید؟
0
1401/09/20
سوال کننده
دوم آذر سقط شده.بیماری هم فقط کم خونی شدید گرفتم
0
1401/09/20
پزشک اوما
مکمل آهن مصرف کنید ، میتوانید قرص جلوگیری هم شروع کنید اما طی یک ماه. اول مصرف آن باید جلوگيري همراه مانند کاندوم داشته باشید
0
1401/09/20
سوال کننده
معذرت میخوام اسم قرص جلوگیری چی باشه و مثلا از همین امروز میتونم خوردن قرص رو شروع کنم؟
0
1401/09/20
پزشک اوما
روکین گزینه خوبی است عزیزم بله میتوانید شروع کنید اما تاکید میکنم حتما روش جلوگیری همراه کاندوم برای ماه. اول مصرف لازم هست
1
1401/09/20
سوال کننده
دست شما درد نکنه یه دنیا ممنون
0
1401/09/21
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم مصرف مکمل آهن را فراموش نکنید 🌷🌷
0
1401/09/21
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت سقط با درد و بدون خونریزی چیست ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- کیا بعد سه ماه از سقط با اولین اقدام باردار شدن؟
- سلام این طبیعیه یا باز علائم سقطه؟
- دکتر اوما کمک کنید
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- آزمایش سقط مکرر و اسید فولیک
- بارداری سریع بعد از سقط
- نزدیکی درهفته پنجم بارداری
- کیا بعد از سقط راحت بدون زود دارو باردار شدن




