سلام من الان ۳روزه ابریزش بینی و گلو درد و سردرد دارم دکتر رفتم ی سری دارو بم داد این داروها یا خود سرماخوردگی برا جنین بد نیست
داروهام سیتریزن
امپول هیدرو کورتیزون
و کپسول اوسلتاموویر
Oseltamovir
پرسش (1401/09/19):
سرماخوردگی در بارداری هعته ۳۳
389
36
1401/09/19
سوال کننده
0
1401/09/19
♥️ Ronika mom ♥️
عزیزم به نظر من اینا اصلا استفاده نکن
0
1401/09/19
♥️ Ronika mom ♥️
منم به شدت آنفلوآنزا گرفته بودم ولی داروی شیمیایی فقط دیفن هیدرامین قرقره کردم و شربت سیم پرگناکلد خوردم و یه سرم و آمپول ب کمپلکس زدم
0
1401/09/19
♥️ Ronika mom ♥️
با سوپ و غذای آبپز و استراحت الان بهترم
0
1401/09/19
♥️ Ronika mom ♥️
منم ی دکتر رفتم اینطور نسخه ای برام نوشت بعد که رفتم داروخونه بگیرم گفت اصلا اینا استفاده نکن چون بارداری
0
1401/09/19
سوال کننده
ارا منم استفاده نکردم فقط سیتریزن شبی نصف گفتم اونو بخورم امروز رفتم امپول برنم درمانگاه ماما بود گفت اصلا این امپول خوب نیست نزن منم نزدم
0
1401/09/19
سوال کننده
من فقط ابریزش بینی کلافه ام کرده همش بینیم کیپ نمیتونم نفس بکشم شما چ علایمی داشتبد چنددوزه خوب شدید
0
1401/09/20
sanil anil farsi
منم چن روزه سرما خوردم
0
1401/09/20
sanil anil farsi
گلودرد و آبریزش عطسه
0
1401/09/20
sanil anil farsi
قرص اینا هیچی فقط اسپری بینی سدیم کلربد خریدم اون عطسمو قط کرد
1
1401/09/20
sanil anil farsi
ولی گلودرد همچنان دارم بینیام یکیش خوب شده یکیش مونده
0
1401/09/20
سوال کننده
وای این دکتر ک من امروز رعتم ک میخواست بستریم کنه
0
1401/09/20
سوال کننده
هرچی گفتممن خیلی حالم بد نی فقط ابریزش بینی کبینیم کیپ میشه جلو تنفسمو میگیره اذیتم میکنه میگفت ن کرونا داری برو ۴روز بستری شو تا دارو تزریقی بزنیم
0
1401/09/20
سوال کننده
این اسپری برا ابریزش بینی هم خوبه؟
0
1401/09/20
♥️ Ronika mom ♥️
شربت پرگناکلد حتما بخر ۴۴ تومنه
سیتریزین هم نخور اصلا تو حالت عادی میگفتن باعث سردرد و میشه برا مغز خوب نیست دیگه بارداری که هیچ
سیتریزین هم نخور اصلا تو حالت عادی میگفتن باعث سردرد و میشه برا مغز خوب نیست دیگه بارداری که هیچ
0
1401/09/20
♥️ Ronika mom ♥️
سدیم کلرید من قبلا استفاده کردم خوب بود
ولی به نظرم فقط درمان خانگی
من بخور نشاسته آب جوش پرتقال سوپ و آبگوشت و پوشیدن لباس های خیلی گرم و روسری تو خونه و پیچیدن شال دور گردنم با اینکه خیلی گرمم بود و عرق میکردم و حمام آب گرم سریع و خوابیدن زیر پتو خوبم کرد تقریبا
ولی به نظرم فقط درمان خانگی
من بخور نشاسته آب جوش پرتقال سوپ و آبگوشت و پوشیدن لباس های خیلی گرم و روسری تو خونه و پیچیدن شال دور گردنم با اینکه خیلی گرمم بود و عرق میکردم و حمام آب گرم سریع و خوابیدن زیر پتو خوبم کرد تقریبا
0
1401/09/20
Leyla _O
اون اوستاموویر مخصوص آنفولانزاس علائمو بشدت کاهش میده
0
1401/09/20
سوال کننده
وای من یبارم ب امپول پرولتوون حساسیت نشون دادم دور دهنم پر کهیر شد بهم سیتریزین داد خوردم😔
0
1401/09/20
سوال کننده
یعنی اونو بخورم؟
0
1401/09/20
سوال کننده
اره منم درمان خونگی همه کاری میکنم بخدا
0
1401/09/20
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
سیتریزین ایمن است. اما در مورد هیدروکورتیزون و Oseltamivir، این تجویز اگر مشکل شما صرفا یک سرماخوردگی ساده باشد جای سوال دارد، به چه پزشکی مراجعه کردید؟
سیتریزین ایمن است. اما در مورد هیدروکورتیزون و Oseltamivir، این تجویز اگر مشکل شما صرفا یک سرماخوردگی ساده باشد جای سوال دارد، به چه پزشکی مراجعه کردید؟
0
1401/09/20
سوال کننده
متخصص بیماری های عفونی رفتم تازه امروز خیلی حالم بهتره من خودم تو خونه دارو خونگی خوردم الان نمیدونم چکار کنم
0
1401/09/20
سوال کننده
۴تخم و نشاسته و ابجوش ابلیمو عسل خوردم
اب پرنقال و لیمو هم میخورم
اب پرنقال و لیمو هم میخورم
1
1401/09/20
پزشک اوما
عزیزم اگر حالتان بهتر است بنظر من نیازی به مصرف آن دو دارو نیست، اما از حالتان گزارش دهید احتمالا تشخیص آنفولانزا گذاشته اند
0
1401/09/20
پزشک اوما
برای تسکین سردرد استامینوفن ساده و برای تسکین گلودرد شربت سیم پرگنالکد بخورید
0
1401/09/20
سوال کننده
پس نمیخورم فقط ی سوال اسپری سالبو تامول چی اونم گفت بهم اگه سرفه کردی بزن م
0
1401/09/20
سوال کننده
امروز ابریزش بینی نداشتم فقط یکم عطسه میکردم صدام گرفته و الان یکم سرفه میکردم سردردم دیگه ندارم
1
1401/09/21
پزشک اوما
اسپری سالبوتامول مشکلی ندارد جان دلم، برای عطسه از سیتریزین کمک بگیرید ایمن است. برای سرفه حتما شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید و هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری شربت دیفن هیدرامین ساده قرقره کرده و دور بریزید
لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید. حتما یک لیوان آب گرم کنارتان باشد به محض احساس سرفه بخورید تا سرفه کمتر شود. اگر سرفه ها بدتر شد اطلاع دهید 🌷
لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید. حتما یک لیوان آب گرم کنارتان باشد به محض احساس سرفه بخورید تا سرفه کمتر شود. اگر سرفه ها بدتر شد اطلاع دهید 🌷
1
1401/09/21
سوال کننده
چشم خیلی ممنونم
1
1401/09/21
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌷🌷🌷
1
1401/09/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




