نمیدونم یه مشکله یا یه هنر😀
عزیزممممم😍زنده باشه ن بابا چ مشکلی😄
تازه بهش غذا دادم.پیش بندش هم کثیفه😂
قربونت عزیزم.میترسم عادت کنه و مفصلهاش همینجور شکل بگیره
فقط دست چپش اینکارو میکنه
دختر منم اینجوری میکنه 🤣🤣🤣
وای قربونت چجوری بلدی ننه😍😍😍🤣🤣بلاگرفته
نه بابا هنره
چه مشکلی داره بچه اخه؟؟
از دست شماها
بچه ب این باهنری و فینگیلی اخه مامان جان چ مشکلی انقدر زوم نکنید رو بچه ها و استرس نگیرید الکی 💗💗💗🧿زنده باشه
دخترمنم یع مدت عصبانی میشد اینجوری میکرد فک نمیکنم چیز مهمی باشه
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم بنظر من بله امری طبیعی است همانطور که ما بزرگسالان رفتارهای عادتی داریم بچه ها هم دارند صبوری کنید و واکنش هیجانی نشان ندهید با گذر زمان این عادت رفع خواهد شد ولی اگر بیشتر از یکی دو ماه مداومت داشت در ویزیت بعدی به متخصص اطفال نشان دهید از نزدیک هم شرایط دست را ببینند خیالتان از هر جهت راحت شود ❤️
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌷❤️🌷