سلام خدمت خانم دکتر اوما
عزیزم این ازمایش چیز خاصی رو نشون میده ؟؟؟؟؟؟
پرسش (1401/09/18):
خانم دکتر عزیز لطفا ازمایش منو تفسیر کنید
412
95
1401/09/18
سوال کننده
0
1401/09/18
سوال کننده

0
1401/09/18
الهام الییی
سلام
0
1401/09/18
الهام الییی
این برا غربالگری دومته ؟
0
1401/09/18
سوال کننده
سلام
0
1401/09/18
سوال کننده
اره
0
1401/09/18
الهام الییی
غربالگری اولت چطور بود؟
0
1401/09/18
الهام الییی
چن سالته ؟
0
1401/09/18
الهام الییی
دکتر نبردی هنوز ؟
0
1401/09/18
سوال کننده
نرمال و خوب
0
1401/09/18
الهام الییی
اینجا دو تا از ریسکارو برات بالا زده
0
1401/09/18
الهام الییی
منظور احتمالش رو بیشتر زده
0
1401/09/18
سوال کننده
اینو نبردم اولی رو بردم دکترگفت همه چیت عالیه و نیازی ب ازمایش غربالگری دوم نیس
0
1401/09/18
الهام الییی
حتما ببر نشون بده
0
1401/09/18
سوال کننده
اما خودم اصرارداشتم ازمایش بدم
0
1401/09/18
الهام الییی
احانالا دکترت بگه که بری سل فری یا امنیو بدی . سلفری راحتتر و کمخطر ترع
0
1401/09/18
سوال کننده
😔😔😔
0
1401/09/18
الهام الییی
برا منم ریسک متوسط زده بودن . ولی تو ازمایش دومی همه چی اوکی بود
0
1401/09/18
الهام الییی
نگران نباش
0
1401/09/18
الهام الییی
نگفتی چن سالته
0
1401/09/18
سوال کننده
تو ازمایش اولت نرمال بودی؟
0
1401/09/18
سوال کننده
۳۵
0
1401/09/18
الهام الییی
نه از
0
1401/09/18
الهام الییی
ازمایش اولیم ریسک داشت . دومی نرمال بود
0
1401/09/18
الهام الییی
تو هم احتمالا به خاطر سنت ریسک رو زدن
0
1401/09/18
سوال کننده
من ازمایش اولم همه چی نرمال بود دکترم حتی گف اونقد نرمالی نیازی ب ازمایش دوم نیس
0
1401/09/18
الهام الییی
برا مادرایی که سنشون بالا هست این ریسک رو میزنن اغلب
0
1401/09/18
الهام الییی
پس احتمال زیاد هیچی نباشه
0
1401/09/18
الهام الییی
الکی به خودت استرس نده
0
1401/09/18
الهام الییی
فقط حتما نشون دکترت بده
0
1401/09/18
سوال کننده
با سونو مشخص میشه؟
0
1401/09/18
الهام الییی
و بگو سل فری بدی
0
1401/09/18
سوال کننده
دوتا ازمایشو باهم ببرم؟
0
1401/09/18
الهام الییی
برا من که سونو نرمال بود
0
1401/09/18
الهام الییی
اره
0
1401/09/18
سوال کننده
این چه نوع آزمایشی هست؟
0
1401/09/18
الهام الییی
هردورو ببر
0
1401/09/18
سوال کننده
من هنوز سونومو ندادم
0
1401/09/18
الهام الییی
این رو از خون میگیرن . و مستقیم ژن های نینی رو بررسی میکنن و ۹۹ درصد رو نشون میشه
0
1401/09/18
سوال کننده
یعنی دوباره باید ازمایش خون بدم؟
0
1401/09/18
الهام الییی
امنیو از اب دور جنین برمیدارن که خطرش زیاده و احتمالی پارگی کیسه اب هستش
0
1401/09/18
الهام الییی
ولی سل فری از خون خودت برمیدارن و خطری نداره
0
1401/09/18
سوال کننده
خوب دقیقه؟
0
1401/09/18
الهام الییی
ببری دکتر خودش میگه چیکار کنی .
0
1401/09/18
سوال کننده
اگ دکتر بگه باتوجه ب ازمایش اولت مهم نیس دیگ اصرار نکنم ب دادن ازمایش؟
0
1401/09/18
الهام الییی
اره . سل فری ۹۹ درصد دقیقه . امنیو ۱۰۰ دصدر . ولی امنیو خطر داره . ممکنه باعث سقت بشه . تو همون سل فری بپرس از دکترت که بدی
0
1401/09/18
الهام الییی
نمیدونم . باز حرف بزن باهاش .
0
1401/09/18
الهام الییی
اگر هزینه مهم نباشه برات .
0
1401/09/18
الهام الییی
سل فری هزینه اش ۲ یا ۳ تومن هستش
0
1401/09/18
سوال کننده
اره من سابقه سه تاسقط داشتم نمیتونم ریسک کنم
0
1401/09/18
سوال کننده
ن برام مهم نیست هرچقد بشه
0
1401/09/18
الهام الییی
دلیل سقط هات چی بود
0
1401/09/18
الهام الییی
پس برا خاطر جمعی خودت ، برو بده سل فری رو
0
1401/09/18
الهام الییی
از دکترت مشورت بگیر
0
1401/09/18
الهام الییی
بعد
0
1401/09/18
سوال کننده
اسپرم ضعیف و تحرک پایین اسپرم
0
1401/09/18
الهام الییی
خیلیا بودن تو اوما که سنشون مثل شما بود و براشون ریسک زده بودن بالا و بعد سلفری دادن اوکی بود همه چ
0
1401/09/18
سوال کننده
زیر یکماه سقط میشدن
0
1401/09/18
الهام الییی
ان شاءاله که مشکلی نیست
0
1401/09/18
سوال کننده
انشالله
0
1401/09/18
الهام الییی
فقط الکی استرس نکیر و حرفای مثبت به خودت و نینی بزن.
1
1401/09/18
سوال کننده
یکم استرس ک گرفتم اما خوب فعلا ذهنم و پراکنده میکنم تافردا برم دکترم
0
1401/09/18
الهام الییی
خوب کاری میکنی
0
1401/09/18
سوال کننده
فقط ی سوال دارما
0
1401/09/18
سوال کننده
این ازمایش هیچ مشگلی برای جنین بوجودنمیاره؟
0
1401/09/18
الهام الییی
سل فری نه
0
1401/09/18
الهام الییی
سل فری همون ازمایش معمولی میدیما از خون . مثل اونه .
0
1401/09/18
سوال کننده
ممنون
0
1401/09/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
عکس غربالگری مرحله اول را ارسال کنید تا ببینم
عکس غربالگری مرحله اول را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/09/18
سوال کننده

0
1401/09/18
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیزارسال کردم
0
1401/09/18
پزشک اوما
عزیزم ریسک وقتی کم بوده بهتر بود اصلا مرحله دوم انجام نمیشد اما الان متاسفانه ریسک مثبت گزارش شده که اگرچه به معنای لزوما بیمار بودن نیست اما قطعا بررسی بیشتر لازم است و در این موارد طبق دستورالعمل کشوری اولویت با آمنیوسنتز هست اما شما به پریناتولوژیست مراجعه کنید تا ایشان تصمیم نهایی را بگیرند و زودتر بررسی ها انجام شود. بابت ریسک پره اکلامپسی هم نگران نباشید خیلی برایمان در این بررسی ها اهمیتی ندارد اما بهتر است با موافقت پریناتولوژیست حتما آسپرین آغاز گردد 🌷
0
1401/09/19
. .
قربونت برم
ایشاالله چیزی نیست نگران نباش
دیدی خانم دکتر هم گفتن وقتی اولی ریسک نداشته نباید دومی رو میدادی
بخدا همه بهم میگفتن نرو دومی رو بده
اولی مهم تره خودم اصراررررر که نه باید بدم
باور کن همه چیز اکی هست
بهت قول میدم❤️👌🏼
ایشاالله چیزی نیست نگران نباش
دیدی خانم دکتر هم گفتن وقتی اولی ریسک نداشته نباید دومی رو میدادی
بخدا همه بهم میگفتن نرو دومی رو بده
اولی مهم تره خودم اصراررررر که نه باید بدم
باور کن همه چیز اکی هست
بهت قول میدم❤️👌🏼
0
1401/09/19
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیز
فقط یک سوال دارم چون من سابقه سقط دارم میتونم بجای امنیوسنتز ازمایش سلفری بدم؟مطالعه کردم زده بود۹۹درصد درست هست جواباش وخطای یک درصدی داره
فقط یک سوال دارم چون من سابقه سقط دارم میتونم بجای امنیوسنتز ازمایش سلفری بدم؟مطالعه کردم زده بود۹۹درصد درست هست جواباش وخطای یک درصدی داره
0
1401/09/19
سوال کننده
فدات الهه جون چرا پس تواین دومی باید ریسک بزنه😭
1
1401/09/19
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️
بله میتوان سل فری دی ان ای هم انجام داد، اما آمنیوسنتز ارجح تر هست، با یک متخصص پریناتولوژیست برای اخذ بهترین تصمیم حتما و حتما مشورت کنید
بله میتوان سل فری دی ان ای هم انجام داد، اما آمنیوسنتز ارجح تر هست، با یک متخصص پریناتولوژیست برای اخذ بهترین تصمیم حتما و حتما مشورت کنید
1
1401/09/19
سوال کننده
ممنونم از شما خانم دکترعزیز
0
1401/09/19
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
0
1401/09/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/09/19
سوال کننده
خانم دکترعزیزم من رفتم ازمایش سل فری زیر نظر متخصص ژنتیک دادم
گفتن ریسک داون خیلی نیست اما جفتت ب زحمت داره خونرسانی میکنه و امکان زایمان زودرس داری وازاین حرفها
بنظرشما منو ترسوندن؟؟؟
بهم کلی دارو دادن
گفتن ریسک داون خیلی نیست اما جفتت ب زحمت داره خونرسانی میکنه و امکان زایمان زودرس داری وازاین حرفها
بنظرشما منو ترسوندن؟؟؟
بهم کلی دارو دادن
0
1401/09/19
سوال کننده
۲۰تا امپول پروژسترون۵۰روزانه داد
اسپرین روزی یک عدد
قرص دوفاستون هر ۱۲ساعت
و شیاف هرشب
اسپرین روزی یک عدد
قرص دوفاستون هر ۱۲ساعت
و شیاف هرشب
0
1401/09/19
الهام الییی
جواب ازمایش اومد اخه ؟
1
1401/09/20
پزشک اوما
عزیزم من در مورد مبحث جفت حرف ایشان را قبول ندارم چون اصولا ریسک پره اکلامپسی که غربالگری محاسبه میشود خیلی قابل اتکا نیست، نترسید داروها را استفاده کنید و یک سونوگرافی کالرداپلر عروق جفتی انجام دهید ❤️
1
1401/09/20
سوال کننده
ممنونم از شما و پاسخگوییتون
0
1401/09/20
سوال کننده
ن بابا
هنوز رفتم ازمایش دادم گفت۸دی اماده میشه
هنوز رفتم ازمایش دادم گفت۸دی اماده میشه
0
1401/09/20
الهام الییی
میگفتی زودتر نمیشه بدین جواب رو
1
1401/09/21
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌷🌷
0
1401/09/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/09/21
سوال کننده
نمیشه چون جوابها باید بره تهران و برگرده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




