دخترم سرماخورده بود چند روزه دماغش کیپ،دیشب حس کردم داره داغ میشه صبح ۶ونیم دیدم کوره آتیشه آوردم استا دادم گرفتمش بغلم دیدم انگار داره میلرزه ی ده دقیقه بعد پتو انداختم سرش یهو عرق کرد بعد دیدم انگار داره عوق ریز میزنه ی ذره شیر آورد رو شونم ترسیدم نکنه تشنج کرده بردیم دکتر گفت نه دوتا آمپول زدش.لطفا دعا کنید تشنج نبوده و زود خوب شه دارم دق میکنم😭😭😭
1
1401/09/18
Elli M
انشاالله خوب میشه نگران نباش
0
1401/09/18
Elli M
تب ولرزبوده
0
1401/09/18
سوال کننده
مرسی عزیزم.البته دکتر گفت تشنج کفه ولی برا دخترت شیر بوده تب و لرزه ولی باز گفتم دکتر عمومیه میترسم
0
1401/09/18
سوال کننده
😭😭
0
1401/09/18
سوال کننده
از دیشب ی ساعتم نخوابیدم.
0
1401/09/18
فرشته🌸 🌸🌸
نه عزیزم تشنج نبوده از تب و لرز اینجور شده شیاف استا استفاده کردی؟
0
1401/09/18
Leyla _O
عزیزم لرزم میگیره پتو نندازش روش یه چیز نازک مثه ملحفه کافیه نه پتو
0
1401/09/18
سوال کننده
بردیم دکتر همون ۷ صبح دو تا آمپول زد یکیش تب بر بود.
الان تبش اومده پایین
الان تبش اومده پایین
0
1401/09/18
fatemeh...
نگران نباش تشنج نبوده عزیزم هر وقت دیدی به لرز افتاده استا جواب نداد شیاف بذار
0
1401/09/18
سوال کننده
اون موقع گفتم شاید سردشه
0
1401/09/18
سوال کننده
خدا کنه.باشه عزیزم
0
1401/09/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
انشالله زود خوب شه عزیزم
0
1401/09/18
نسترن ..
هر لرزی ک تشنج نیس عزیزم
0
1401/09/18
سوال کننده
مرسی عزیزم😘
0
1401/09/18
سوال کننده
میدونم ولی...
0
1401/09/18
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منم بچم تب داره دیشب تا صبح بیدار بودم
سعی کن چیزی بدی شکمش کارکنه
سعی کن چیزی بدی شکمش کارکنه
0
1401/09/20
سوال کننده
آمپول که زدن بهتر شده خدارو شکر.فقط باز بیتیش خس خس میکنه عزیزم.
انشالله که بچت زودتر خوب بشه
انشالله که بچت زودتر خوب بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



757

