سلام خانم دکتر عزیز و دلسوز و مادرای مهربون
یه سوال داشتم خدمتتون
من از اول بارداریم ویار خاصی نداشتم خداروشکر اگرم بوده خیلی محدود و گذرا بود
ولی مدتیه حس میکنم خیلی خیلی هوس مایعات میکنم شیرین و ترش و گرم و سرد حتی آب هم خوب میخورم
دفعم هم خوبه فقط دستشویی زیاد میرم که میدونم طبیعیه
میخوام بدونم این مایعات زیاد بد نیست برای جنین؟
ممکنه نشون دهنده ی یه چیز خاصی باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



576
1401/09/17





