حساسیته احتمالا ب کش های بغل پوشک داشته
قارچه عزیزم ببر دکتر پماد میزنی زود خوب میشه
خانم دکتر میشه زودتر جواب بدید نگرانم
والا بچه من هرباز حساسیت ب پوشک میده و میسوزه بدنش این مدلی میشه
کالاندولا میزنم خوب میشه
چه قارچی
سلام مامان گل
هم به حساسیت و هم قارچ شباهت دارد از این مارک پوشک دیگر استفاده نکنید، از دستمال مرطوب استفاده نکنید ، تا حد امکان دلبندتان را پوشک نکنید و بعد هر بار دفع ادرار یا مدفوع دلبندتان را خوب بشویید و بعد با حرکات ملایم ضربه ای دستمال نرم خشک کنید دستمالی روی این ناحیه زدید به سایر نواحی نزنید و حتما قبل و بعد دست زدن به این نواحی دستتان را خوب بشویید.
فعلا نیز از پماد کلوتریمازول موضعی و هیدروکورتیزون 1 درصد برای سه روز استفاده کرده و اگر روند رو به بهبود مشاهده نشد یا شرایط خدای نکرده بدتر شد حتما مراجعه کنید 🌷