سلام خسته نباشید بچم چهار ماهشه دو روز قرص لاینسترنال خوردم (قرص شیر دهی جلو گیری) البته امپول سه ماهگیم زدم (استفاده از دو روش جلو گیری ) اول ک امپول زدم شیرم خوب بود یک ماه بعد ک دو روز شروع کردم قرص شیر دهی خوردم شیرم بشدت کم شده ممکنه از قرص شیر دهی باشه یااز دوروش هورمونی استفاده کردم ازاون باشه با تشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



315
1401/09/17



