یعنی چی ؟فردا روز ۱۴iuiمن هست یعنی دیگه منفی امیدی نیست ؟
پرسش (1401/09/16):
سلام من ازمایش تیتر بتا دادم صفر بود ولی بی بی چک هام مثبت میشن
1629
105
1401/09/16
سوال کننده
0
1401/09/16
سوال کننده
ولی شنبه موعدم هست
0
1401/09/16
baran😍 r
بفزست عکس
1
1401/09/16
baran😍 r
منم بی بی مثبت شد آزمایشم منفی
0
1401/09/16
سوال کننده
یعنی الان باردارین؟
0
1401/09/16
baran😍 r
نمیدونم
0
1401/09/16
baran😍 r
پری نیومده
0
1401/09/16
baran😍 r
عکس بی بی ات را بفرس
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
تا وقتی پریود نشدی امید هست
تست هارو بفرست
پررنگ شدن؟؟
تست هارو بفرست
پررنگ شدن؟؟
0
1401/09/16
سوال کننده
۴تا زدم هر روز پرنگ تر شد
امروزی همون لحظه اول زد
امروزی همون لحظه اول زد
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
ازمایش تیتر دادی؟؟
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
عکسشو بفرس،
0
1401/09/16
سوال کننده
عکسا رو الان تو گوشیم ندارم جایی ام میفرستم برات
0
1401/09/16
سوال کننده
اره تیتر دادم
کلا زده 0
کلا زده 0
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
پررنگ شد باید بعد موعد بری ازمایش مطمعن باش مثبته
0
1401/09/16
سوال کننده
اصن تو شوک بودم که صفر شد من در حالت عادی 1بود 😁
0
1401/09/16
سوال کننده
سینه درد دارم
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
منم تستم پررنگ بود ی مارک دیگم منفی میشد
تیتر 140 بود روز موعد
تیتر 140 بود روز موعد
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
شاید خطای ازمایشگاه بود
0
1401/09/16
سوال کننده
موعد خودم شنبه ولی فردا روز 14آی یو آی هست
0
1401/09/16
سوال کننده
یعنی احتمالش هست ؟اخه زده بود صفر
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
جاری خواهرم گفتم فک کنم همینجوری شد وقتی دید منفیه همون لحظه رفت جای دیگه ازمایش داد مثبت شد. چون تستش پررنگ بود میدونس حتما بارداره
0
1401/09/16
سوال کننده
من از دو مارک ۴تا زدم هر چهارتا هاله زد
امروزی مدیکور بود فوری هاله زد
امروزی مدیکور بود فوری هاله زد
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
خب پس عجله نکن. بزار شنبه برو ازمایش
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
خب پس حله نگران نباش. مثبتی. مدیکور خیلی دقیق و درسته
0
1401/09/16
سوال کننده
انشالله منم همینطور باشه
اخه تا حالا بی بی چک برام مثبت نشده بود
حتی ماهی که کیست داشتم
الان واقعا امید داشتم بتا مثبت بشه
اخه تا حالا بی بی چک برام مثبت نشده بود
حتی ماهی که کیست داشتم
الان واقعا امید داشتم بتا مثبت بشه
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
انشالله خیره نگران نباش. کاش همون شنبه میرفتی و عجله نمیکردی
0
1401/09/16
سوال کننده
پس چرا این منفی شد
اصن تو شوکم
اصن تو شوکم
0
1401/09/16
سوال کننده
تست ها که مثبت شدن دیگه گفتم مثبته با خیال راحت رفتم صفر رو گذاشت کف دستم
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
عزیزم بعضی از ازمایشگاه ها دقتشون پایینه
0
1401/09/16
سوال کننده
انشالله که همینطور باشه
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
دوست منم تستش مثبت میشد تیتر منفی بعد از، 10 روز ازمایش مثبت شد
نمیدونم داستان چیه ک این اتفاق میوفته.
نمیدونم داستان چیه ک این اتفاق میوفته.
0
1401/09/16
سوال کننده
انشالله که برا منم همینطور باشه واقعا
مرسی باعث دلگرمی هات
مرسی باعث دلگرمی هات
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
قربونت عزیزم انشالله ک مثبته توکل ب خدا. هرچی خیره پیش بیاد برات الهی ❤❤
0
1401/09/16
سوال کننده
مرسی ممنون لطفا برام دعا کن
0
1401/09/16
Solmaz .
عزیزم نمیخام نا امیدت کنم خدای نکرده
میگم شاید مثبت شدن بیبی چکا بخاطر اثر هاش سی جی باشه
میگم شاید مثبت شدن بیبی چکا بخاطر اثر هاش سی جی باشه
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اون بعد 1 هفته نهایت 10 روز میره.
14 روز از iui گذشته
تازه 2روز قبل انتقال امپول میزنن میشه 16 روز
14 روز از iui گذشته
تازه 2روز قبل انتقال امپول میزنن میشه 16 روز
0
1401/09/16
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
و اینکه اثر امپول باید روز ب روز کمتر بشه تست کم رنگ بشه و منفی بشه.
وقتی هر روز پررنگ تر میشه دیگ کاذب نیست که.
وقتی هر روز پررنگ تر میشه دیگ کاذب نیست که.
0
1401/09/16
Solmaz .
ک اینطور 👍🏽
انشالله ک بارداری صاحب تاپیک 😍
انشالله ک بارداری صاحب تاپیک 😍
0
1401/09/16
baran😍 r
عزیزم اومدی حتما عکس بی بی چکت رابفرس
1
1401/09/16
سوال کننده
اخه ۱۴روزش گذشته
0
1401/09/16
سوال کننده
انشالله
0
1401/09/16
پرستو مهاجر
ای بابااا من چقد منتظر ازمایش مثبتت بودم😞
0
1401/09/16
پرستو مهاجر
ایشالا ک بارداری وازمایشگاه اشتباه کرده
0
1401/09/16
سوال کننده

روز ۱۰
0
1401/09/16
سوال کننده

روز ۱۲
0
1401/09/16
سوال کننده

روز ۱۳
0
1401/09/16
سوال کننده
انشالله ک همینطور ولی واقعا در مغزم نمیگنجه که ازمایشگاه خطا بزنه
0
1401/09/16
پرستو مهاجر
بنظرم کمرنگ تر شده 😔😔
0
1401/09/16
پرستو مهاجر
چرا اخه؟! من خیلی امید داشتم بارداری
0
1401/09/16
پرستو مهاجر
بنظرم ناامید نشو بازم iuiکن بدنت اماده تر شده بخاطر داروها
0
1401/09/16
سوال کننده
نه دیگه دکتر گفته ای وی اف
0
1401/09/16
سوال کننده
خودمم تحمل منفی شدن رو ندارم دیگه خسته شدم
0
1401/09/16
❤️panah❤Rasta❤ 😍
عزیزم این بی بز چکا خیلی هاله محو داره احتمالا منفی هست متاسفانه
0
1401/09/16
❤️panah❤Rasta❤ 😍
بی بی چکا
0
1401/09/16
سوال کننده
حتما همینطوره ولی خوب یعنی همه بی بی چکا باید هاله میزدن
0
1401/09/17
ayda .
سلام عزیزم منم دقیقا بی بی چک هام دو خط میشه اما دیروز بتا دادم ۱ بود نمیدونم چیکار کنم
0
1401/09/17
ayda .
از مارک های مختلف هم میزنم
0
1401/09/17
سوال کننده
منم از مارکای مختلف زدم حالا کمرنگ تر یا پرنگ تر میشه ولی یه هاله داره
0
1401/09/17
سوال کننده
توکل بر خدا
0
1401/09/17
ayda .
منم همینطوره یه روز پررنگ تر و یه روز کمرنگ تره
0
1401/09/17
سوال کننده

تیتر بتا 😂صفرش رنج ازمایشگاه رو ببینیدmale:up to 2.2یعنی چی
0
1401/09/17
پرستو مهاجر
یعنی تو مردا بالای 2.2باشه غیرعادیه
0
1401/09/17
mahoor .
یعنی برای مردا انقدره
0
1401/09/17
پرستو مهاجر
باید زیر این مقدار باشه چون تو مردا بیشتر باشه نشونه مریضی
0
1401/09/17
سوال کننده
تیتر بتا مگه مردا هم میدن ؟
0
1401/09/17
نیلوفر دُری
اینا خیلی کمرنگن عزیزم منفیه
اگر باردار باشی هرروز پررنگ تر میشه طوری ک دو خط پررنگن
اگر باردار باشی هرروز پررنگ تر میشه طوری ک دو خط پررنگن
0
1401/09/17
سوال کننده
اخه هر مارکی میزنم یه هاله کمرنگ داره چرا قبلا نداشت این برام سوال
0
1401/09/17
نازی ❤️
سلام. ممکنه باردار باشی 🙏🏻
منم بی بی چکا مثبت و آزمایش منفی بود بعد یک هفته آزمایش تکرار کردم جواب مثبت شد 😂
منم بی بی چکا مثبت و آزمایش منفی بود بعد یک هفته آزمایش تکرار کردم جواب مثبت شد 😂
0
1401/09/17
baran😍 r
ازمن پر رنگ ترم هست وآز منفی بود
0
1401/09/17
baran😍 r

0
1401/09/17
baran😍 r
این بی بی چک من..تازه دیروز زدم..جمعه موعدمه
0
1401/09/17
سوال کننده
واقعا ؟انشالله برا منم همینطور باشه
0
1401/09/17
سوال کننده
یکی دیگه هم بزن
0
1401/09/17
سوال کننده
دیشب هم زدم یکی یه مارک دیگه اونم هاله انداخت ولی خیلی کم رنگ
0
1401/09/17
baran😍 r
ندارم.فردا صبح میزنم
0
1401/09/17
baran😍 r
تازه بی بی من با ادرار اول صبح نبود ساعت ۱۱زدم
0
1401/09/17
پرستو مهاجر
واسه بعضی بیماری های کلیه و... فکر کنم بدن
0
1401/09/17
سوال کننده
اها
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
این همون لحظه افتاده؟؟ گفتی پررنگ شده که
این شبیه خط تبخیر شده.
این شبیه خط تبخیر شده.
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
اره.
گفته بود پررنگ شد من گفتم مثبته حتما.
این مدل هاله های محو ک خشک میشه نشون میده تبخیر هست اینقدر واسه منم پیش میومد توی اقدام
گفته بود پررنگ شد من گفتم مثبته حتما.
این مدل هاله های محو ک خشک میشه نشون میده تبخیر هست اینقدر واسه منم پیش میومد توی اقدام
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

این روز 9 iui بود زدم.
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

این فرداش
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
روز به روز اینجوری پررنگ میشد.
0
1401/09/17
سوال کننده
همون ثانیه اول
یعنی بشورم رد میشه خط تبخیر ؟
یعنی بشورم رد میشه خط تبخیر ؟
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
نه تبخیر رد نمیشه. منم اینقدر میشستم نمیرفت فک میکردم مثبته
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
مثبت باشه هاله قشنگ صورتی میشه
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
سایه نمیزنه
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶

این همون اول کاره. 1 دقیقه نشده بود.. خشک میشن بعد پررنگ میشه. اینجوری بشه مثبته. اون سایه میزنه الکیه منم اقدام بودم صدبار با اون مدلی گول میخوردم میرفتم ازمایش
0
1401/09/17
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
حالا بازم چون موعدت نشده نمیشه قطعی گفت منفی هست. انشالله ک بارداری گلم ❤
0
1401/09/17
سوال کننده
نه دیگه امروز روز ۱۴بود اگه بود مشخص میشد بازم نشد
باید برم برا ای وی اف
باید برم برا ای وی اف
0
1401/09/17
پزشک اوما
سلام نازنینم
فعلا برای رد هر گونه خطا صبوری کنید اگر تا 18روز بعد iui خونریزی شروع نشد تیتر بتا در یک آزمایشگاه دیگر تکرار شود اگرچه بی بی چک های شما طبق عکس ها مثبت به حساب نمی آیند ❤️
فعلا برای رد هر گونه خطا صبوری کنید اگر تا 18روز بعد iui خونریزی شروع نشد تیتر بتا در یک آزمایشگاه دیگر تکرار شود اگرچه بی بی چک های شما طبق عکس ها مثبت به حساب نمی آیند ❤️
0
1401/09/17
سوال کننده
دکتر الان باز بی بی چک زدم بلافاصلههمون هاله رو داره همه مارکا همینطورن پس دلیل این هاله ها چی میتونه باشه قبلا اینجوری نبود که
0
1401/09/17
پرستو مهاجر
پررنگ تر نشده اصلا؟ همونقدر کمرنگه بازم؟
0
1401/09/17
سوال کننده
نه همه مارکا همونو نشون میدن مدیکور یکم پرنگ تر
0
1401/09/17
ayda .
چند روز از پریودیتون گذشته؟
0
1401/09/17
پزشک اوما
جان دلم پاسخ دادم، برای رد خطا صبوری کنید و اقداماتی که گفتم را انجام دهید 🌷
0
1401/09/18
سوال کننده
شنبه موعدم هست
ولی امروز روز ۱۴آی یو آی بود
ولی امروز روز ۱۴آی یو آی بود
1
1401/09/18
سوال کننده
مرسی
1
1401/09/18
پزشک اوما
خواهش میکنم 🌷
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|12|~|198
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




