وحشتناکه سرفه هاش-خلط داره گلوش بردمش دکتر گفت عفونی نیست فقط کتوتیفن داد ولی اصلا نمیتونه غذابخوره ازسرفه شدید
چیکار بکنم
پرسش (1401/09/16):
سلام خانم دکتر عزیز ودوستای گل دخترم آبریزش-بینی داره و سرفه میکنه
285
47
1401/09/16
سوال کننده
0
1401/09/16
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
پسر من چند وقته درگیره
پلارژین نئوتادین آزیترو آیوارمی و .... دادم بهش
دیروز بار بردم دکتر آمپولش زد
خدا کنه زود خوب بشه😭
پلارژین نئوتادین آزیترو آیوارمی و .... دادم بهش
دیروز بار بردم دکتر آمپولش زد
خدا کنه زود خوب بشه😭
0
1401/09/16
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
برای سرفه اکسپکتورانت کدئین داده دیشب اولین بار دادم بهش
امیدوارم تاثیر بذاره
امیدوارم تاثیر بذاره
0
1401/09/16
سوال کننده
خیلی گناه دارن بچه ها
اینکنه نمیتونن چیزی بخورن دلم میسوزه
اینکنه نمیتونن چیزی بخورن دلم میسوزه
0
1401/09/16
سوال کننده
شربت گیاهی تیمکس هم بهش دادم کلی بهتر نشده از دیروز تا حالا
0
1401/09/16
سوال کننده
ولی*
0
1401/09/16
سوال کننده
ان شالله زودتر خوب بشه
0
1401/09/16
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
آره بخدا پسرم کلا آب شده
0
1401/09/16
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
یا خدا
0
1401/09/16
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
انشالله هیچ بچه ای مریض نشه
0
1401/09/16
سوال کننده
الهی آمین
0
1401/09/16
آوا جون ...
من دیروز تو همین شرایط بردمش دکتر
آبریزش بینیش خییییلی شدید که شبا هم نمیتونه بخوابه
دکتر بهش پلارژین
نئوتادین
و اسپری بینی داد
آبریزش بینیش خییییلی شدید که شبا هم نمیتونه بخوابه
دکتر بهش پلارژین
نئوتادین
و اسپری بینی داد
0
1401/09/16
معصومه خدایاشکرت
منم دخترم همینطوری هست خیلی شربت دادم بهش ولی خوب نمیشه چیکارکنم
0
1401/09/16
سوال کننده
اره آبریزش بینی هم شدید داره ولی سرفه هاش خیلی وحشتناکه
دلم کبابه براش
دلم کبابه براش
0
1401/09/16
سوال کننده
داروها اثر نداره آخه
0
1401/09/16
سوال کننده
اخی
ان شالله زودتر خوب بشه
واقعا گناه دارن بچه ها
ان شالله زودتر خوب بشه
واقعا گناه دارن بچه ها
0
1401/09/16
معصومه خدایاشکرت
اره دوهفته هست
0
1401/09/16
سوال کننده
پلارژین اشکال نداره برا بچه زیر یک سال؟
0
1401/09/16
سوال کننده
ای وای
چقدرم طول کشیده
چقدرم طول کشیده
0
1401/09/16
معصومه خدایاشکرت
ن دکتر دخترمم چند ماه پیش هم داده بود
0
1401/09/16
معصومه خدایاشکرت
اره
0
1401/09/16
سوال کننده
پس برم بگیرم براش اگه خوبه
0
1401/09/16
سوال کننده
قطره ش رو داد
0
1401/09/16
سوال کننده
دستورش-چطوریه
1
1401/09/16
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
صبح و ظهر شب یه قطره چکانشو بده بهش
0
1401/09/16
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
اگه بتونی ۸ ساعتی بدی بهتره
0
1401/09/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/09/16
سوال کننده
آره ۸ ساعتی راحت میشه داد
0
1401/09/16
پزشک اوما
سلام به روی گلتون مامان جان
فعلا قطره پلارژین را شروع کنید و در کنار آن سیتریزین بدهید، اگر شرایط بهتر نشد شربت ایورامی را امتحان کنید اگر باز هم جواب نداد معاینه مجدد الزامی است🌹
فعلا قطره پلارژین را شروع کنید و در کنار آن سیتریزین بدهید، اگر شرایط بهتر نشد شربت ایورامی را امتحان کنید اگر باز هم جواب نداد معاینه مجدد الزامی است🌹
0
1401/09/16
الی محمد مصطفی
سلام خانم دکتر مهربون عذر خواهی میکنم .ستیریزن هر چند ساعت باید بدیم ؟
0
1401/09/16
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز ومهربون
از عصر براش گرفتم قطره پلارژین دارم بهش میدم الان سرفه هاش یه کم کم تر شد نسبت به صبح و ظهر
از عصر براش گرفتم قطره پلارژین دارم بهش میدم الان سرفه هاش یه کم کم تر شد نسبت به صبح و ظهر
0
1401/09/16
سوال کننده
خانم دکتر کتوتیفن ندم سیتریزین بدم؟
0
1401/09/17
پزشک اوما
مامان گل هر 12 ساعت یک سی سی بدهید. کتوتیفن تا الان میدادید؟
0
1401/09/17
پزشک اوما
موثر بوده؟
0
1401/09/17
پزشک اوما
خداروشکر عزیزم که موثر بوده است واقغا خوشحال شدم 🌸🌸
0
1401/09/17
سوال کننده
بله خانم دکتر کتوتیفن میدم بهش بی تاثیر نیست
1
1401/09/17
سوال کننده
فدای محبتتون خانم دکتر عزیز و مهربون و دوست داشتنی
الهی خدا خیرتون بده همیشه که خوبید😘😘
الهی خدا خیرتون بده همیشه که خوبید😘😘
0
1401/09/17
پزشک اوما
پس میتوانید ادامه بدهید نیازی به دادن سیتریزین نیست.
1
1401/09/17
پزشک اوما
زنده باشید عزیز مهربانم 🥰🥰ممنونم که با دعای خیرتون باعث دلگرمی و قوت قلب من هستید امیدوارم که همیشه در پناه خدا و حضرت زهرا (ع) سلامت باشید❤️❤️
0
1401/09/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/09/18
سوال کننده
فداتون بشم
ممنونم ازتون با دعای قشنگتون که
حال دلم خوب شد😘😘😘
ان شالله عاقبت بخیر بشید و حاجت روا 💗🙏🙏
ممنونم ازتون با دعای قشنگتون که
حال دلم خوب شد😘😘😘
ان شالله عاقبت بخیر بشید و حاجت روا 💗🙏🙏
1
1401/09/18
پزشک اوما
الهی که زنده باشید عزیزجانم و همیشه حال دلتان خوب خوب باشد خیلی خیلی ممنونم بابت مهر و دعای دلگرم کننده تون❤️🥰❤️
0
1401/09/18
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_11_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




