سلام
نوزاد من ۱۴ روزشه و از وقتی زردی گرفت بهش شیرخشک اپتامیل دادیم ،از اون موقع دیگه سینه منو نگرفت
الان یبوست گرفته
حالا شربت ملینی هست که بشه بهش داد؟
و اینکه کسی بوده که بچش بعداً سینه شو گرفته باشه؟
بچه هایی که فقط شیرخشک خوردن ضعیف میشن؟
ممنون🌹
پرسش (1401/09/16):
یبوست نوزاد ۱۴ روزه
417
14
1401/09/16
سوال کننده
0
1401/09/16
رویا رضایی
چند وقت یه بار مدفوع می کنه ؟و مدفوعش سفته؟ موقع دفع زور می زنه؟
0
1401/09/16
رویا رضایی
جواب اینارو بده تا بیایم بگن بعدشو
0
1401/09/16
kok_mi
يبوست در چه حدیه؟
من دخترم اصلا غذا نمیخوره فقط شیر خشک
چند وقت پیش يبوست گرفت عین آدم بزرگ انقد زور میزد و گریه میکرد بردمش دکتر پودر دلتا لاکس داد
ک اونم نمیدونم نی نی شما میتونه بخوره یا نه
شکمشو با روغن زیتون چرب کن و ماساژ بده
شیاف گلیسیرین بزار براش
من دخترم اصلا غذا نمیخوره فقط شیر خشک
چند وقت پیش يبوست گرفت عین آدم بزرگ انقد زور میزد و گریه میکرد بردمش دکتر پودر دلتا لاکس داد
ک اونم نمیدونم نی نی شما میتونه بخوره یا نه
شکمشو با روغن زیتون چرب کن و ماساژ بده
شیاف گلیسیرین بزار براش
0
1401/09/16
سوال کننده
دو روز یک بار
مدفوعش هم سفته و زور میزنه
ترنجبین گفتن بدید،اونو میدادیم روزی دوبار بود مدفوعش هم خوب بود
مدفوعش هم سفته و زور میزنه
ترنجبین گفتن بدید،اونو میدادیم روزی دوبار بود مدفوعش هم خوب بود
0
1401/09/16
سوال کننده
از اول فقط شیر خشک خورده؟
0
1401/09/16
محدثه S.M
عزیز چرا وقتی شیر داشتی شیر خشک دادی؟؟؟
0
1401/09/16
محدثه S.M
منم بچم زردی دارع هنوز،تازه شیر خوردنش خوب شد،ایشالا زردیش دفع شه،اوایل که اصلا شیر نمیخورد
0
1401/09/16
سوال کننده
نمیدونم چرا نمیگرفت
حتی تو بیمارستان
چند روز هم خیلی کم گرفت بعدش هم که کلا میارم سمتم گریه میکنه
حتی تو بیمارستان
چند روز هم خیلی کم گرفت بعدش هم که کلا میارم سمتم گریه میکنه
0
1401/09/16
kok_mi
نه همونجا تو بیمارستان دکترش واسش تروویتال نوشت تا ۲ ماهگی تروویتال خورد بعد شیرشو عوض کردم چون اذیت میکرد
بیومیل گرفتم تا ۸ ماهگی بیومیل خورد یهو یبوست شد و دیگه ندادم بهش دکتر واسش آپتامیل پرونوترا نوشت ک کم یاب بود واسش نان کامفورت جایگزین کرد یه مدته میخوره خیلی خوب شده خداروشکر
دوباره پریشب دیدم یبوست شد با نان دکتر ببلاک کامفورت داد
بیومیل گرفتم تا ۸ ماهگی بیومیل خورد یهو یبوست شد و دیگه ندادم بهش دکتر واسش آپتامیل پرونوترا نوشت ک کم یاب بود واسش نان کامفورت جایگزین کرد یه مدته میخوره خیلی خوب شده خداروشکر
دوباره پریشب دیدم یبوست شد با نان دکتر ببلاک کامفورت داد
0
1401/09/16
kok_mi
از ۶ ماهگی هم شیر خودمو گرفتم
0
1401/09/16
kok_mi
چون ضعیف شده بودم🥲
0
1401/09/16
رادین پسر
عزیزم ببر دکتر شیرخشکش احتمالا باید عوض کنی
گیگوز بده دفعش بهتر میشه سرخود دارو ب بچه ۱۴ روزه کنمیدن خطرناک
گیگوز بده دفعش بهتر میشه سرخود دارو ب بچه ۱۴ روزه کنمیدن خطرناک
0
1401/09/20
رویا رضایی
ببلاک کافورت بده
0
1401/09/20
سوال کننده
ممنون 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




