
این ب جای برم هگزین داروخونه داده
از اسپری دکوسالین استفاده می کنم
دماش هم با دماسنج دیجیتالی گرفتم ۳۶.۶c
من رفتم شیاف بگیرم نداشتن شورشو دراوردن عمدا جمع کردن داروها رو
متاسفانه شیافم پیدا نمیشه
سلام مامان جان
برای سن زیر 2 سال گزینه مناسبی نیست قطره پلارژین بدهید بهتر است
دکتر اوما سلام. میشه استامینوفن بدم. دماش یه بار ۳۶۳ یه بارم ۳۶
عزیزم سلام
وقتی تب ندارد برای چه استامینوفن بدهید؟! افت دما درست به اندازه تب خطرناک هست جانم ، مثل این است که بگویید من بیماری ندارم مي توانم داروی شیمی درمانی الکی و بی دلیل استفاده کنم؟!
متوسط دمای بدن بچه ها بین 36.1 تا 37.2 درجه سانتیگراد است. درجه حرارت بدن با اندازه گیری مقعدی 38 درجه یا بالاتر، دهانی 37.8 و بالاتر و زیر بغلی 37.2 و بالاتر، تب در نظر گرفته می شود، بنابراین لطفا مساله سلامتی دلبندتان را جدی گرفته و. بی دلیل استامینوفن ندهید
ممنونم که خیلی خوب توضیح دادین
عزیزدلم هستید مامان گل ❤️