سلام دکتر اومای عزیزم
من احساس دستشویی دارم درحدی که احساس میکنم الان دستشویی میکنم ولی میرم دستشویی ندارم
استرس دارم گرفتم میخاستم ببینم مشکلی نیست ک
پرسش (1401/09/15):
احساس دستشویی در حاملگی
750
33
1401/09/15
سوال کننده
0
1401/09/15
شیوا 💙
عفونت ادراری
0
1401/09/15
سوال کننده
یعنی عفونت دارم 🥺
0
1401/09/15
مامان محمد حسین
برا من حتی احساسش هم ندارم🙁
دستشویی هم میرم هیچی ندارم🙁
همش میریزه روزی صد بار شورت و شلوار عوض میکردم ک الان شده روزی سه چهار بار پد میزارم عوض میکنم🙁🙁
دستشویی هم میرم هیچی ندارم🙁
همش میریزه روزی صد بار شورت و شلوار عوض میکردم ک الان شده روزی سه چهار بار پد میزارم عوض میکنم🙁🙁
0
1401/09/15
مامان محمد حسین
بی اختیاری شدید ادرار گرفتم🙁
0
1401/09/15
MaMaNe Deniz❤Delana
منم اخرای بارداریم اینجوری شده بودم بخاطر فشار شکمت ب مثانه هست فکر نمیکنم عفونت باشه
0
1401/09/15
سوال کننده
اوه ☹️اینکه بدتر نمیشه هیچ کاری کرد😂
0
1401/09/15
سوال کننده
یعنی شمام همین حدودا هفته من اینطوری شدین؟!
0
1401/09/15
زهرا .
اینجوری که خیلی سخته. نمیشه ایزی لایف ببندین فعلن تا انشاالله به سلامتی زایمان کنید و بعد ببینید باید چی کار کنید
0
1401/09/15
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
اگه زود زود مثانه ات پر میشه که بخاطر فشار رحم رو مثانه اس نه اگع فقط احساس میکنی پرع میری اصلا ادرار نداری احتمالا عفونت داری پیگیر باش
0
1401/09/15
سوال کننده
الان برا دفعه اول اینجور شدم
0
1401/09/15
سوال کننده
یعنی عفونت هوف میترسم اتفاق بدی نیست که توحاملگی🥺🥺؟؟؟
0
1401/09/15
MaMaNe Deniz❤Delana
اره تقریبا هفته های شما بودم
0
1401/09/15
شیوا 💙
بنظرم الان زوده واسه فشار مثانه
احتمال زیاد عفونت داری
احتمال زیاد عفونت داری
0
1401/09/15
شیوا 💙
چیزی نیس که عفونت ادراری منم دوبار تاحالا گرفتم ی هفته قرص خوردم خوب شدم
0
1401/09/15
سوال کننده
🥺 کاشکی همین باشه
0
1401/09/15
سوال کننده
وای میترسم 🥺
0
1401/09/15
شیوا 💙
ترس نداره که😅مگه چیه
0
1401/09/15
سوال کننده
یعنی چیز بدی نیست 🥺
0
1401/09/15
شیوا 💙
ن بابا چرا بد باشه
شما فردا یه ازمایش کشت ادرار بده مشخص میشه اگه باشه
شما فردا یه ازمایش کشت ادرار بده مشخص میشه اگه باشه
0
1401/09/15
سوال کننده
نمیدونم آخه همه میگن عفونت بده تو حاملگی🥺
0
1401/09/15
سوال کننده
آره صد در صد میرم 🥺
0
1401/09/15
شیوا 💙
اگه خیلی شدید باشه پیگیری نشه
من خودم دوسه بار گرفتم چیزیم نشد
من خودم دوسه بار گرفتم چیزیم نشد
0
1401/09/15
سوال کننده
حالا فردا نوبت دکترم می رم سریع میگم🥺
0
1401/09/15
شیوا 💙
انقد نترس بابا
خیلی عادیه تو بارداری اکثرا میگیرن
خیلی عادیه تو بارداری اکثرا میگیرن
0
1401/09/15
سوال کننده
این هفته ها واقعا ترسالو شدم نمیدونم فکر کنم اثرات حاملگی ت
0
1401/09/15
سوال کننده
ترس زایمان افتاده به جونم از الان 🥺
0
1401/09/15
🍃somayye 🍃
دقیقا منم همینجور هستم همش هم احساس دسشویی دارم تازه رفتم آزمایشم دادم عفونت نداشتم حتما بچه به مثانه فشار میاره چون ضربه های نی نی رو مثانه هست مال من
0
1401/09/15
سوال کننده
مال منم گاهی ضربه هاشو طرف مثانه میزنع🥺
0
1401/09/16
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
احتمال عفونت ادراری مطرح است نگران نباشید فردا. آزمایش ادرار انجام دهید و نتیجه را گزارش دهید ، فعلا هم مایعات فراوان بخورید
احتمال عفونت ادراری مطرح است نگران نباشید فردا. آزمایش ادرار انجام دهید و نتیجه را گزارش دهید ، فعلا هم مایعات فراوان بخورید
1
1401/09/16
سوال کننده
چشم دکتر اومای عزیزم
0
1401/09/16
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان مهربان ❤️
0
1401/09/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بنظرتون من سقط کردم ؟
- کلافه ام نمیدونم اینا علایم پریودی و قرص هست یا بارداری
- 💛💛سلام دوستای اومایی. یه سوال💛💛
- ترشحات پنیری دارم پریود هم نشدم
- با توجه به بی بی چک حامله ام؟
- لطفا کمکم کنید هول کردم 😣😣
- تیرکشیدن یک طرف شکم از پایین
- توروخدا یه لحظه بیاین
- خانمایی که سقط داشتین توی هفته چهار یا پنج میشه یه لحظه بیاین؟
- خوردن رازیانه در دوران قاعدگی




