اگه میبینی علائم داره نبرش بعد ببرش
من اومدم خونه روی پاش نشاسته زدم بعدم قنداقش کردم
سلام اگ علائم داره نباید واکسن زده بشه
قنداق خیلی عالیه من برا همه وکسنا دخترم حتی یک سالو نیم پاهاشو قنداق کردم زود خوب شد فقط یک سالو نیم چون دیر پاهاشو بسته بودم یکم درد گرفت پاهاش وگرنه بقیه واکسنا اصن دخترم هیچی نفهمید
سلام مامان جان به روی ماهتون
عزیزدلم تلاش کنید تا اسباب بازی سرگرم کننده یا پستانک (اگر دلبندتان پستانک می خورد)
را به همراه داشته باشید و او را سرگرم کنید. همچنین در صورت موافقت واکسیناتور، شیردهی داشته باشید زیرا معمولا بهترین راهکار برای کاهش درد و بیقراری در حین تزریق است.
سپس برای کاهش درد و تب، در روز اول تزریق واکسن با فواصل 3 الی 4 ساعته کمپرس سرد و 24 ساعت بعد از تزریق، هر 4 ساعت کمپرس گرم روی محل تزریق بگذارید.برای کمپرس سرد، گذاشتن حوله خنک به مدت 30 ثانیه کافی است و به هیچ عنوان یخ را مستقیم روی محل تزريق قرار ندهید. به علاوه به دمای بدن دلبندتان نظارت داشته باشید و استامینوفن روز اول تزريق هر 4 ساعت داده شده و در صورت تداوم تب در روز بعد، هر 6 ساعت استامينوفن را به فرزندتان بدهید. قنداق هم اگر در حدی سفت نباشد که اذیت شود موردی ندارد. در رابطه با سوال بعدی شما هم اگر علامت ندارد میتوانید تزریق کنید ♥️