سلام خانوم دکتر و دوستان.سوال خواهرمه.برای تاخیرپریودم دوتاقرص ال دی ۳شنبه و ۴شنبه خوردم جمعه قراربود پریودبشم نشدم ازدیروزصبح ترشحات قهوهای دارم همه علائم پریودم دارم دلیلش چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



312
1401/09/14



