سلام خانم دکتر وقتتون بخیر . ببخشید من یه ماهه عمل سپتوم برداری انجام دادم . الان روز چهارم پریودم هست .
به شددددددت خونریزی دارم طوریکه اصلا نمیتونم از کنار سرویس بهداشتی تکون بخورم، دهنم هم تلخ شده زیرچشام کاملا کبود شده . دوبار سرم تقویتی هم زدم فایده ای نداشت . قرص ترانزامیک اسید هم استفاده کردم باز هم بی فایده بود، به نظر شما باید چیکار کنم که قطع شه یا کمتر شه ؟
قرص استرادیول هم طبق گفته پزشک باید از امشب شروع کنم تا ۲۵ شب. به نظر شما خونو کمتر میکنه ؟؟
دیگه جونی برام نمونده . ۴ روزه خونریزی به شدت وحشتناکی دارم . ممنون میشم زودور جواب بدین .
پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون .
پرسش (1401/09/14):
برای قطع خونریزی شدییید چیکار کنم ؟ 🛑🛑🛑🛑فوری .
7376
49
1401/09/14
سوال کننده
2
1401/09/14
nafas shiramin
امپول ویتامین kبزن
0
1401/09/14
nafas shiramin
خونریزیو کم میکنه
0
1401/09/14
👸Zahra👸 Moghadam
سلام درمان دارویی که نمیدونم.
اما دارچین دم کن بخور.
برای من که خیلی خوبه وقتی خونریزیم زیاد باشه
اما دارچین دم کن بخور.
برای من که خیلی خوبه وقتی خونریزیم زیاد باشه
0
1401/09/14
سوال کننده
خوردم 🥺🥺زنجبیل دارچین .همه چی.
الان دکتر میگه باید بری خون بزنی . خواستم ببینم راهی نیس ک قطع شه
الان دکتر میگه باید بری خون بزنی . خواستم ببینم راهی نیس ک قطع شه
0
1401/09/14
fa .............
سویق عدس خوبه از عطاری بگیر
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
ب من دکتر قرص ترنسید و امپول استرادیول و ویتامین kداد زدم اوکی شد
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
همون قرص بخور ویتامین kهم بزن دیگه خوب میشی
0
1401/09/15
سوال کننده
شما عمل کردی؟؟ خونریزیتون زیاد بود موقع پریودی؟؟
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
نه من هورمون هام بهم ریخته ماه پیش سه بار پریود شدم
0
1401/09/15
سوال کننده
ویتامین k برم داروخونه بگیرم امپولشو ؟ بدون نسخه میدن؟
0
1401/09/15
سوال کننده
اها
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
دفعه اخر بجا اینکه کمتر باشه شدیدتر شد ببخشید تا میومدم نوار عوض کنم ازم میریخت
0
1401/09/15
سوال کننده
همش میترسم نکنه ماه های بعد هم پریودیم اینقدر وحشتناک باشه
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
بپرس احتمال زیاد بدن
0
1401/09/15
سوال کننده
اخ اره دقییقا من همینطوریم الان. اصلا افتضااح.
طوریکه حس میکنم از داخل مغزم داره ازم خون کشیده میشه
طوریکه حس میکنم از داخل مغزم داره ازم خون کشیده میشه
0
1401/09/15
سوال کننده
کلافه شدم 😔
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
منم ترس دارم قرص جلوگیری قطع کنم دوباره همون بشم چون قرص ترنسیدم ک تموم شد لکه بینی شروع شد با وجود اینکه هنوز دارم جلوگیری میخورم
0
1401/09/15
سوال کننده
ضرر که نداره ؟
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
ب خودت برس تا میتونی خونریزیت قطع شد حتما اهن و ب کمپلکس بخور
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
فکر نکنم
0
1401/09/15
سوال کننده
دکتر امروز بهم گفت ال دی بخور . ولی من چون حساسیت دارم نتونستم. برگشت بهم گفت برو خون بزن 😔
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
بری دکتر بهتره دکتر ب من قرص هماتینک داد هم اهن داره هم ب کمپلکس و فولیک اسید تا حالا ندیده بودم
0
1401/09/15
سوال کننده
اها
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
یه مارک دیگه بخور ک حساسیت نداری
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
منم یکم تهوع میگیرم میخورم
0
1401/09/15
سوال کننده
مارکشو عوض کنم دیگه حساسیت نشون نمیده ؟
یه سره حالت تهوع میگیرم
یه سره حالت تهوع میگیرم
0
1401/09/15
سوال کننده
نه برا من شدیده
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
خب ممکنه یه مارک دیگه بهت بسازه
0
1401/09/15
سوال کننده
یه بچه میخوایم بیاریم یه سره دردسر .. خسته شدم دیگه
0
1401/09/15
سوال کننده
خیلی زود کم اوردم 😔😔
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
حالا استرادیول بخور اگ خوب نشدی ال دی بخور
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
دقیقااا یعنی کل زندگی ریخته بهم
0
1401/09/15
سوال کننده
از عید تا حالا درگیر مطب دکتر و قرص و عمل و اینام .
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
فک نمیکردم اینجور باشه
0
1401/09/15
سوال کننده
اهاا. باشه عزییزم
0
1401/09/15
سوال کننده
منم .
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
ایشالا ک خوب میشی بزودی
0
1401/09/15
سوال کننده
مرسی گلم . انشالله شما هم همین 🙏
0
1401/09/15
پرستو مهاجر
قربونت😉
0
1401/09/15
سوال کننده
💜💜💜
0
1401/09/15
پزشک اوما
سلام مهسا جانم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر ❤️
ترانگزامیک اسید هر چند ساعت استفاده شده جان دلم؟
دارچین و زنجیبل خونریزی را شدت می بخشد عزیزم مصرف نکنید. اگر نظر پزشکتان روی ال دی بوده، شما روکین را شروع کنید معمولأ در بسیاری از افراد منجر به تهوع نمیشود و در کنار آن هر 6 ساعت دو عدد مفنامیک اسید بخورید.
اما یادتان باشد که نمیتوان هم روکین یا حالا ال دی و استرادیول را همزمان مصرف کرد. همچنین همزمان با روکین نباید ترانگزامیک اسید مصرف کنید.
اگر با روکین حالتان بد شد، ویتامین K بزنید.
آهن هم شروع کنید جان من💜
وقتتون بخیر ❤️
ترانگزامیک اسید هر چند ساعت استفاده شده جان دلم؟
دارچین و زنجیبل خونریزی را شدت می بخشد عزیزم مصرف نکنید. اگر نظر پزشکتان روی ال دی بوده، شما روکین را شروع کنید معمولأ در بسیاری از افراد منجر به تهوع نمیشود و در کنار آن هر 6 ساعت دو عدد مفنامیک اسید بخورید.
اما یادتان باشد که نمیتوان هم روکین یا حالا ال دی و استرادیول را همزمان مصرف کرد. همچنین همزمان با روکین نباید ترانگزامیک اسید مصرف کنید.
اگر با روکین حالتان بد شد، ویتامین K بزنید.
آهن هم شروع کنید جان من💜
0
1401/09/15
سوال کننده
قبلش هر ۸ ساعت . دتا خوردم خانم دکتر اما شنیده بودم قرص استرادیول با ترانگزامیک اسید تداخل داره . برا همین امشب که استرادیول رو شروع کردم ، دیگه ترانگزامیک اسیدو قطع کردم.
الان ویتامین k رو همینجوری بدون نسخه میتونم دریافت کنم ؟؟
الان ویتامین k رو همینجوری بدون نسخه میتونم دریافت کنم ؟؟
0
1401/09/15
پزشک اوما
بله کار درستی کردید ترانگزامیک اسید باید قطع گردد اما مفنامیک اسید را میتوانید در کنار استرادیول مصرف کنید.
بله میتوانید موردی ندارد 🌹
بله میتوانید موردی ندارد 🌹
1
1401/09/15
سوال کننده
ممنونم . 🙏
0
1401/09/15
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 🌹🌹
0
1401/09/15
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




