سلام من هفته ۸ بارداری هستم و چندین روزه حالت تهوع شدید دارم اما از صبح شکم درد و تقریبا اسهال هم دارم
میتونم عرق نعنا بخورم ؟
پرسش (1401/09/14):
هفته هشتم بارداری هستم و شکم درد و حالت تهوع شدید دارم
502
10
1401/09/14
سوال کننده
0
1401/09/14
nafas shiramin
اره عزیزم میتونی بخوری من۹ ماه خوردم
0
1401/09/14
Maryam pormehr
برای حالت تهوع شدیدت دمیترون بخور
0
1401/09/14
helen jon 🌹🌹
سلام رب انارخیلی برای حالت تهوع خوبه آب جوش بازنجبیل هم صبح هابخور
0
1401/09/14
بهار بهاري
علاوه بر اون چیزایی که دوستان گفتن، چوب شور، بیسکوئیت ترد، یخ هم برای حالت تهوع خوبه، تست کن ببین کدوم بهت میسازه
برای اسهال هم کته ماست یا نبات داغ بخور
استراحت کن ،کار سنگین هم نکن اصلا
برای اسهال هم کته ماست یا نبات داغ بخور
استراحت کن ،کار سنگین هم نکن اصلا
0
1401/09/14
Fatemeh you
برای من که فقط خوابیدن خوب بود و پسته شور
0
1401/09/14
آسمان آرت
وای خدا منم از هفته ۸ حالت تهوعم شروع شد .
پرتقال . لیمو .ماست .کشک اینجور چیزا بخور .
عرق نعنا هم افراط نکن چون زیادیش هیچی خوب نیس
پرتقال . لیمو .ماست .کشک اینجور چیزا بخور .
عرق نعنا هم افراط نکن چون زیادیش هیچی خوب نیس
0
1401/09/14
سوال کننده
مگه تا هفته ۱۲ نیست حالت تهوع؟
0
1401/09/15
پزشک اوما
سلام نازنینم
تا به حال سونوگرافی انجام دادین ؟
برای کاهش درد و اسهال و همچنین تهوع هر 12ساعت یک عدد دمیترون بخورید و فردا از حالتان اطلاع دهید
تا به حال سونوگرافی انجام دادین ؟
برای کاهش درد و اسهال و همچنین تهوع هر 12ساعت یک عدد دمیترون بخورید و فردا از حالتان اطلاع دهید
0
1401/09/16
سوال کننده
سونو انجام دادم خداروشکر مشکل خاصی ندارم
0
1401/09/16
پزشک اوما
خداروشکر نازنیمک، دمیترون خوردید؟ شرایط چه تغییری کرده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




