سلام خانم دکتر عزیز امروز رفتم سونوگرافی عکسشو میفرستم
0
1401/09/14
سوال کننده

0
1401/09/14
سوال کننده
بچه ها به نظرتون صحت داره جنسیت بچه از رو تعداد ضربان قلب؟
چون هرکاری کردم جنسیت نگفت گفت برامون دردسرمیشه
چون هرکاری کردم جنسیت نگفت گفت برامون دردسرمیشه
1
1401/09/14
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
جنسیت از روی تعداد ضربان قلب واقعا اثبات نشده
تنها موردی ک یکم شک دارن تن صدای ضربان قلبه ک میگن تفاوت اندکی داره توی جنین دختر یا پسر
عکسشو بذار شاید بچا از روی جمجمه ی حدسای بتونن بزنن
تنها موردی ک یکم شک دارن تن صدای ضربان قلبه ک میگن تفاوت اندکی داره توی جنین دختر یا پسر
عکسشو بذار شاید بچا از روی جمجمه ی حدسای بتونن بزنن
1
1401/09/14
خانم گل .
اگه صحت داشت ک همون دکترا حین سونو میگفتن جنسیتو
جنسیت بچه ربطی ب تعداد ضربان قلب نداره عزیزم
جنسیت بچه ربطی ب تعداد ضربان قلب نداره عزیزم
0
1401/09/14
marjan❤️ .
ببخشید گلم دکتر آز غربالگری ام برات نوشت
0
1401/09/14
S H
سلام عزیزم بسلامتی رفتی سونو
ازمایششم دادی
باید ناشتا بود؟
ازمایششم دادی
باید ناشتا بود؟
0
1401/09/14
Roya 🖤
سلام عزیزم نه ناشتایی نمیخواد اول سونو انجام میدید بعد آزمایش ، تا24 ساعت بعد از سونو زمان هست برید برای آزمایش به همراه سونوتون
0
1401/09/14
S H
بهترین زمانش کیه
من امروز یازده هفته و هفت روزم نوبت دکتر داشتم نرفتم گفتم زوده
چون میگن ۱۲هفته و دو س روز برب بهترین زمانه
من امروز یازده هفته و هفت روزم نوبت دکتر داشتم نرفتم گفتم زوده
چون میگن ۱۲هفته و دو س روز برب بهترین زمانه
0
1401/09/14
Roya 🖤
من 12 هفته و 6 روز بود رفتم طبق تاریخی که دکتر برام زده بود، البته چند روز اختلاف داره با آخرین پریودم
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
بخش خون غربالگری انجام شده؟
بخش خون غربالگری انجام شده؟
0
1401/09/14
سوال کننده
سلام آره عزیزم ممنونم نه آزمایش خونش نیاز به ناشتا بودن نداره
0
1401/09/14
سوال کننده
همین غربالگریه دیگه
0
1401/09/14
سوال کننده
منم رو حساب پریودیم رو ۱۱هفته هفتروز بودم رفتم اما تو سنو گفت ۱۲هفته و ۳روز
0
1401/09/14
سوال کننده
بله خانم دکتر اونو جوابش انشاا... فردا یا پس فردا میگیرم
0
1401/09/14
سوال کننده
خانم دکتر ان تی یک خیلی کم نیست؟مشکلی هست یا نه
0
1401/09/15
پزشک اوما
جان دلم بابت ان تی صبوری کنید نتیجه غربالگری آماده شود بعد تفسیر صحیح انجام دهیم، اصولا مشکل خاصی ندارد. مجموعا سونوگرافی خوب است. سیرکولار بودن جفت که در این سونوگرافی به آن اشاره شده اهمیتی ندارد در هفته 18 نوع دقیق جفت باید مشخص گردد. طول سرویکس مقداری رو به پایین است اما این مورد هم اصولا در هفته 12 دقیق نیست شما فقط استراحت بیشتری داشته باشید و تلاش کنید روابط محدود شوند، همچنین از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید ، همین موارد کفایت میکند. میوم دیده نیز فقط باید در سونوگرافی ها تحت نظر باشد 🌷
0
1401/09/15
marjan❤️ .
آزمایش خون منظورمه
0
1401/09/15
سوال کننده
چرا دادم
0
1401/09/15
marjan❤️ .
دکتر برات تو نسخه جدا نوشت یا سونو رو بردی آزمایشگاه خودشون گرفتن دیگ نسخه نمیخاد؟
0
1401/09/15
سوال کننده
آره برام جدا نسخه الکترونیکی زده بود هم سونو هم آزمایش خون
0
1401/09/21
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز من جواب آزمایش خون غربالگریمم گرفتم براتون میفرستم
0
1401/09/21
سوال کننده

0
1401/09/21
سوال کننده

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم



554

