سلام دکتر عزیزم، خسته نباشید،
دکتر من تنبلی دارم قدم ۱۶۰ وزنم ۵۶ خواستم بدونم با توجه ب بدنم چ نوع مواد غذایی رو مصرف کنم؟؟؟
هر چیزی ک قند و شکر و مواد نگهدارنده داره رو حذف کردم،
بعد من بدون استسنا هر روز برنج میخوردم الان ی هفتس برنج نخوردم امروز فقط ی کفگیر گذاشتم برا خودم، ولی خب وقتی برنج حذف بشه مسلما نون جایگزینش میشه ک میدونم اونم ضرر داره،
میشه بر اساس تجربتون ی برنامه خوبی بهم بدین،
هزینه برنامه های اصلاح سبک خیلی بالاست واقعا،
میدونم شما کمکم میکنید🧡
پرسش (1401/09/13):
برنامه برای تنبلی تخمدان
508
136
1401/09/13
سوال کننده
0
1401/09/13
mamy nafas b
شیرینی حذف
صبح ناشنا سیاه دونه عسل بخور
پیاده روی کن
دمنوش دارچین عسل
صبح ناشنا سیاه دونه عسل بخور
پیاده روی کن
دمنوش دارچین عسل
0
1401/09/13
hana ۱۳۸۰
سلام گلم برو عطاری اینو بخر بخور عالیه واس تنبلی ددمونشه
1
1401/09/13
hana ۱۳۸۰

0
1401/09/13
سوال کننده
شما خودتون مصرف کردین؟
0
1401/09/13
سوال کننده
شرینی کامل حذف کردم،
هر شب پیاده روی میکنم، ولی نمیدونم چرا زیر شکمم تیر میکشه
هر شب پیاده روی میکنم، ولی نمیدونم چرا زیر شکمم تیر میکشه
0
1401/09/13
سوال کننده
واقعا دلیلشو نمیدومم
0
1401/09/13
آهید اکبری
ورزش ورزش ورزش .منظم. دمنوش گرمی بخور.رحمتو با گرمیجات گرم نگه دار.شیرینیو من کلا قطع کردم دو ماه.
0
1401/09/13
سوال کننده
تنبلی داشتی؟
0
1401/09/13
آهید اکبری
منم اینجوری ام.سمت چپم پایین تیر میکشه اما از وختی باردار شدم کمتر شده
0
1401/09/13
سوال کننده
هر شب دارم پیاده روی میکنم
0
1401/09/13
آهید اکبری
اره.
0
1401/09/13
سوال کننده
خیلی ناراحتم😔😔😔
0
1401/09/13
سوال کننده
چطور درمان کردی؟
0
1401/09/13
سوال کننده
شنیدم میگن عفونته مثل اینکه
0
1401/09/13
. .
استرسم نداشته باش
0
1401/09/13
آهید اکبری
من سه ماه پیش فهمیدم دچار تنبلی شدم چه قدر گریه کردم.
دوماه ورزش و کارایی که گفتم کردم یه هفته مونده بود به پریودم بیبیم مثبت شد
دوماه ورزش و کارایی که گفتم کردم یه هفته مونده بود به پریودم بیبیم مثبت شد
0
1401/09/13
سوال کننده
از نظر استرس و شیرینی جات و فسفود اوکیم،
نمیرم سمتشون الان خیلی وقته
نمیرم سمتشون الان خیلی وقته
0
1401/09/13
آهید اکبری
عزیزم به سبک زندگیت مربوطه کارایی که گفتم بکن مطمعن باش نتیجه میگیری.
اصلا هم استرس نداشته باش و ناراحت نباش
اصلا هم استرس نداشته باش و ناراحت نباش
0
1401/09/13
آهید اکبری
پس عالیه فعالیت روزانتو ببر بالا
0
1401/09/13
سوال کننده
خوشبحالت عزیزم،
ایشالله خدا تو دلیتو سالم و سلامت بزاره بغلت
ایشالله خدا تو دلیتو سالم و سلامت بزاره بغلت
0
1401/09/13
. .
منم ورزش می کردم، دیگه خودمو زدم به بیخیالی که شد شد نشد نشد ، ولی خب با دارو باردار شدم
1
1401/09/13
سوال کننده
متفورمین؟؟؟
0
1401/09/13
آهید اکبری
مطمعن باش توام به زودی با یه تخمک عالی بچت تشکیل میشه
0
1401/09/13
سوال کننده
نا امید شدم دیگ،😔
0
1401/09/13
. .
نه لتروزول و آمپول hcg, آخه من تا اقدام کردم دیگه سه ماه یه بار پریود می شدم، تخمک گذاری درست حسابی نداشتم
0
1401/09/13
آهید اکبری
داروهامم متفورمین برا کنترول قندم.دوفاستون.رئوفولیک
0
1401/09/13
سوال کننده
اینقدر برنامه غذایم بهم ریخته،
من عادت دارم هر روز غذاهای خوب درست میکنم انواع پلو ها و خورشتا تو برنامه هفتگیمه،
الان ی هفته ده روزه، لب ب برنج نزدم، نون خیلی کم میخورم
نمیدونم چی درسته چی غلط
من عادت دارم هر روز غذاهای خوب درست میکنم انواع پلو ها و خورشتا تو برنامه هفتگیمه،
الان ی هفته ده روزه، لب ب برنج نزدم، نون خیلی کم میخورم
نمیدونم چی درسته چی غلط
0
1401/09/13
😻Zahra😻 🌹🌹
برا من لترزول
سینال نوشته یعنی جواب میده
سینال نوشته یعنی جواب میده
0
1401/09/13
. .
نه بابا نا امید نشو
0
1401/09/13
😻Zahra😻 🌹🌹
ببخشید سلام😂
0
1401/09/13
. .
مگه اضافه وزن داری؟
0
1401/09/13
سوال کننده
سلام خوشکلم
1
1401/09/13
سوال کننده
وزنم ۵۶ قدم ۱۶۰
0
1401/09/13
. .
انشالله که جواب میده عزیزم
0
1401/09/13
😻Zahra😻 🌹🌹
جیجرتو
0
1401/09/13
سوال کننده
نرمالم
0
1401/09/13
آهید اکبری
ببین غذاهای روزانتو بخور.فقط همراهش خرما و یا رازیانه و عرقیات گرم یا عصرانه دمنوش دارچین بخور.
ورزشم بکن و تمام مطمعن باش بزودی نتیجه میگیری
ورزشم بکن و تمام مطمعن باش بزودی نتیجه میگیری
0
1401/09/13
سوال کننده
دیروز رفتم عرق رازیانه خریدم هر شب میخورم، بعد هر پیج مامایی ک میبینم نوشته برا تنبلی سمه
0
1401/09/13
. .
به نظرم به خودت سخت نگیر، همون فست فود و قندهای مصنوعی مثل نوشابه و دلستر اینا رو نخور، برنجو کامل حذف نکن، بازم نظر منه، ولی ورزش بکن حتما تو خونه هم ورزش کن با آهنگ
0
1401/09/13
آهید اکبری
من خودمم رازیانه نخوردم.
بیشتر دمنوش گرم.
بیشتر دمنوش گرم.
0
1401/09/13
سوال کننده
از فردا دارچین دم میکنم
1
1401/09/13
آهید اکبری
💪🏻
0
1401/09/13
. .
اول باید آزمایش هورمونی بدی، مثلا من پرولاکتینم بالا بود رازیانه بد بود برام
1
1401/09/13
سوال کننده
میشه هر روز اندازه ی کف گیر برنج بخورم؟
1
1401/09/13
سوال کننده
با نون اصلا بلد نیستم غذا بخورم
0
1401/09/13
😻Zahra😻 🌹🌹
من ک برنج نمیتونم بزارم کنار ولی نوشابه کلا گذاشتم
1
1401/09/13
آهید اکبری
خوشکلم زیاد رو غذاهای خونگی حساس نباش همه چیز بخور ولی بعداز غذا یا عصرانه یه دمنوش گرم بخوری کافیه.
1
1401/09/13
سوال کننده
دادم ولی سر در نمیارم ازش دکترمم چیزی نگف
0
1401/09/13
. .
حتما نرمال بوده
0
1401/09/13
سوال کننده
خرما خریدم له کردم هستشو در اوردم، روش پر زنجبیل و دارچین ریختم،
بعد بادم و گردو اسیاب کردم پره پرش کردم
بعد بادم و گردو اسیاب کردم پره پرش کردم
0
1401/09/13
سوال کننده
هر روز دارم میخورم هم من هم شوهرم
0
1401/09/13
سوال کننده
اصلا ما غذاهای نونی نمیخوریم، الان ی هفتس انگار میت شدم
0
1401/09/13
سوال کننده
دخترا این خوبه بگیرمش؟؟؟
0
1401/09/13
. .
دکترت بهت دارو یا ویتامینی هم داده؟
0
1401/09/13
سوال کننده
بهم متوفرمین داد با مکمل ب۱۲
0
1401/09/13
سوال کننده
خودمم دارم فولیک اسید میخورم
0
1401/09/13
. .
من داروگیاهی مصرف نکردم نمی دونم، توی اوما دیدم که یه سری ویتامین می خورن که خیلی گرونن یکیش اوابوست، یکیشم فرتیل اید
0
1401/09/13
. .
پودر اینوفولیکم می خورن که قیمت مناسبتره
0
1401/09/13
. .
نمی دونم جوابم گرفتن از خوردن اینا یا نه
0
1401/09/13
سوال کننده
سرخودم نمیشه کاری کرد مثل رازیانه میشه
0
1401/09/13
. .
آره سرخود نمیشه، همون ورزش کن و خودتو بزن به بیخیالی انشالله زود زود جواب میگیری
1
1401/09/13
سوال کننده
ایشالله
1
1401/09/13
سوال کننده
دعا کنید برام😔
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون الهه جانم
برقرار باشید 💗
اصلا نیازی نیست برنج را کامل حذف کنید، فقط برنج را کم کنید. نان هم سبوس دار باشد. قندیجات هم مثل روال فعلی حذف گردد، نیازی نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید همین روال معمول تغذیه را داشته باشید اما از حجم برنج و فست فودها و سرخ کردنی ها کم کنید مثلا عدسی، خوراک لوبیا، عدس پلو، مرغ آب پز زعفرانی، مرغ نادونی اما آب پز، ماهیچه، قیمه، قورمه، و الی آخر همگی را میتوانید به صورت کم چرب و با برنج کمتر بخورید. هر روز برقصید تا روحیه شما بهتر شود. دارو درمانی هم تحت نظر پزشک آغاز گردد، رازیانه هم نخورید جانم به جای آن با عرق سیاهدانه کمر و شکم را. چرب کنید🌹
برقرار باشید 💗
اصلا نیازی نیست برنج را کامل حذف کنید، فقط برنج را کم کنید. نان هم سبوس دار باشد. قندیجات هم مثل روال فعلی حذف گردد، نیازی نیست خیلی به خودتان سخت بگیرید همین روال معمول تغذیه را داشته باشید اما از حجم برنج و فست فودها و سرخ کردنی ها کم کنید مثلا عدسی، خوراک لوبیا، عدس پلو، مرغ آب پز زعفرانی، مرغ نادونی اما آب پز، ماهیچه، قیمه، قورمه، و الی آخر همگی را میتوانید به صورت کم چرب و با برنج کمتر بخورید. هر روز برقصید تا روحیه شما بهتر شود. دارو درمانی هم تحت نظر پزشک آغاز گردد، رازیانه هم نخورید جانم به جای آن با عرق سیاهدانه کمر و شکم را. چرب کنید🌹
1
1401/09/14
سوال کننده
ممنونم قلبم😘
مرسی ک همیشه ب موقع و جامع و کامل جواب میدین،
کاش زودتر پیداتون میکردم❤
مرسی ک همیشه ب موقع و جامع و کامل جواب میدین،
کاش زودتر پیداتون میکردم❤
1
1401/09/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربان من❤️❤️
مرسی که تا این حد انرژی مثبت هستید و خوشحالم که همراه خوبی برایتان بوده ام، انشالله بعد این بتوانیم همراهان خوبی برای هم باشیم من هم در حد توانم تلاش میکنم تا به شما کمک کنم 💗💗
مرسی که تا این حد انرژی مثبت هستید و خوشحالم که همراه خوبی برایتان بوده ام، انشالله بعد این بتوانیم همراهان خوبی برای هم باشیم من هم در حد توانم تلاش میکنم تا به شما کمک کنم 💗💗
1
1401/09/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|153_col
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
وای نه اصلا اصلا رازیانه چه عرقش چه خودشو مصرف نکن از سم بدتره دستی دستی تخمداناتو بدتر میکنی
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
چیزایی که استروژن دارنو کم کن یا حذف کن
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
لبنیات تا کم مصرف کن اونم حتما باید کم چرب باشه پنیر لیقوان یا لاکتیکی مصرف کن گوجه و انار خیلی مصرف کن ضد التهابه و واقعا خیلی خوبه برای تنبلی تخمدان
0
1401/09/20
سوال کننده
رازیانه دور روز پشت سر هم خوردم
0
1401/09/20
سوال کننده
دیگه نخوردم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
ترشی و سرکه رو کلا حذف کن کاهو حذف خیار حذف رب صنعتی استفاده نکن بجاش از زعفرون یا رب خونگی استفاده کن
0
1401/09/20
سوال کننده
ترشی و سرکه کلا نمیخورم
0
1401/09/20
سوال کننده
کاهو و خیارم نمیخورم
0
1401/09/20
سوال کننده
گفتم این ماه بعد پریودیم بادکش رحم میکنم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
اینایی که دارم میگم خودم رفتم پیش یه متخصص تنبلی تخمدان رژیم غذایی و اصلاح سبک زندگی داده بهم از خودم نمیگم حتما عمل کن و چیزایی که میگم حذف واقعا حذف کن
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
خوبه ک نمیخوری
0
1401/09/20
سوال کننده
من فقط مصرف برنج دارم😥
0
1401/09/20
سوال کننده
همه چی رو قط کردم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
به استرست حتما غلبه کن یا با ورزش یا با دمنوش بهار نارنج اسوخودوس نعنا و..کلی دمنوش گرم دیگه
0
1401/09/20
سوال کننده
فسفود، پفک و چیبس و لواشک و...
قند و شکر و شیرینی جات
لبنیات
همه چی حذف
قند و شکر و شیرینی جات
لبنیات
همه چی حذف
0
1401/09/20
سوال کننده
ولی تازه شام خواستم پنیر و گوجه بخورم استرس گرفتم اخه نمیدونستم خوبه یا ن گوجه
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
برنج اشکال نداره من خودم حذف نکردم و مثل قبل دارم میخورم
0
1401/09/20
سوال کننده
خداروشکر ادم استرسی نیستم
هر شب نیم ساعت دارم پیاده روی میکنم
هر شب نیم ساعت دارم پیاده روی میکنم
0
1401/09/20
سوال کننده
میشه ی سوال شخصی بپرسم عزیزم؟
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
پنیر لیقوان یا لاکتیکی بگیر حتما پنیرم مصرف میکنی با گردو و سیاه دونه باشه گوجه هم که واقعا عالیه
0
1401/09/20
سوال کننده
روش فلفل سیاه میریزم ولی چشم حتما ممنونم از راهنماییت
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
خیلی خوبه عزیزم پیاده روی چون لاغری روزی نیم ساعتم ورزش کن دکتر من حرکات مخصوص تنبلی تخمدان فرستاده طبق اون حرکات ورزش میکنم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
بپرس عزیزم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
خواهش میکنم عزیز دلم
0
1401/09/20
سوال کننده
شما چ مشکلی داشتین ک تا حالا نتیجه نگرفتین
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
تنفس شکمی داشته باش روزی 15 بار اگه نمیدونی تنفس شکمی چیه بزن گوگل میاره
0
1401/09/20
سوال کننده
اگ دوس نداشتی ج نده گلم
0
1401/09/20
سوال کننده
عزیزم مرغ و ماهی خوبه؟
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
من شوهرم واریکوسل داشت عمل کرد چندساله دارو میخوره هنوز اوضاع اسپرماش درست نشده قراره دوماه دیگه بعد تموم شدن داروهای شوهرم بریم برای ای وی اف خودمم تازه متوجه شدم تنبلی دارم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
نه گلم اشکالی نداره
0
1401/09/20
سوال کننده
خیلیا شنیدم واریکوسل دارن
ولی حتی نمیدونم چیه
امیدوارم هر چی باشه همسرم نداشته باشه چون اصللاا همکاری نمیکنه بام
ولی حتی نمیدونم چیه
امیدوارم هر چی باشه همسرم نداشته باشه چون اصللاا همکاری نمیکنه بام
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
ماهی خوبه مرغم خوبه مصرف داشته باش ولی به هیچ وجه اب مرغ نخور چون جوشیده هورمون مرغ در امده به ابش واست مضره
0
1401/09/20
سوال کننده
امیدوارم هم خودت هم همسرت زودتر خوب بشین ب حق حضرت زهرا تو این شبا بدون ای وی اف طبیعی باردار بشی این ماه
0
1401/09/20
سوال کننده
منظورت سوپ؟
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
باید سعی کنی هورمونای بدنت متعادل شه گوشت گوساله مصرف نکن میکنی هم گوسفدی یا شتر
0
1401/09/20
سوال کننده
مثلا خورشت؟
0
1401/09/20
سوال کننده
اهاا
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
دورت بگردم عزیزی
همچین فداتشم 💋❤
همچین فداتشم 💋❤
0
1401/09/20
سوال کننده
قربونت برم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
چی
0
1401/09/20
سوال کننده
میگی اب مرغ، خو خورشت با اب مرغه
0
1401/09/20
سوال کننده
یا سوپم همینطور
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
من خودم نزدیک ۸۰۰ تومن خرج کردم تا اینارو دکتر بهم گفته و دارم پیروی میکنم ازش اگه میخوای واقعا خوب شی سر سری نگیرو پشت گوش ننداز حتما عمل کنو سبک زندگی و رژیمتو عوض کن نباید دست کم بگیری این بیماری رو
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
خب تو خورشتات گوشت شتر بریز چه قرمه سبزی چه قیمه گوشت شتر گرمه عالیه یعنی
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
خب میتونی قبلش مرغو با پیازبجوشونی و نیم پز کنی هورموناش خارج شه بعد بندازیش تو سوپ
0
1401/09/20
سوال کننده
اهااا
0
1401/09/20
سوال کننده
مرسی گلم واقعا اطلاعاتت مفید بودی
0
1401/09/20
سوال کننده
بهترینارو برات میخوام قشنگم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
من خودم مرغ که میزارم اول با اب خالی و پیاز خورد شده و یکمم ادویه های گرم نیم پز میکنمو بعد سرخش میکنم
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
عزیز دلی منم واقعا بهترینا رو برات ارزو میکنمو امیدوارم به هرچیزی که میخوای برسی
0
1401/09/20
🌺 ฅ^•ﻌ•^ฅ 🌺 ◕‿◕
ادویه زنجبیل دارچین فلفل سیاه قرمز تو غذاهات استفاده کن
0
1401/09/20
سوال کننده
همه رو استفاده میکنم ولی قرمز استفاده نکن
0
1401/09/20
سوال کننده
چون قرمز طبعش سرده ولی خودشون گرمش میکنن
ب پای فلفل سیاه نمیرسه اون عالیه
ب پای فلفل سیاه نمیرسه اون عالیه
0
1401/09/20
سوال کننده
🥰❤
0
1401/09/20
سوال کننده
من الان دارم اصرار شوهرم میکنم برام شکر قهوه ای با برنج قهوه ای و نان سبوس دار بیاره،
اصللا همکاری نمیکنه🤦♀️🤦♀️🤦♀️😭
اصللا همکاری نمیکنه🤦♀️🤦♀️🤦♀️😭
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




